Monday, January 30, 2012

Geh Bili Bili Bili Geh

Ahhh!


Ejderha yılı bana girdi, kuyruğu dışarıda kıvrılıyor!!


Bir sıkıntı, bir tahammülsüzlük, gerginlik 23ünden beri, sonunda ağlama krizine de girdim de biraz rahatladım. H.sonu nispeten daha iyi geçti.


Kendimde fiziksel ve psikolojik bir ket yok. Araştırıyorum, tarıyorum, yok! Sonunda olayı Ejderağğ Yılı'na bağladım. Feng Shuicilere danıştım, henüz yanıt alamadım.


Bildiğiniz gibi horoz kolyesi aldım, bekliyorum. Ofisim güneybatıya bakıyor!! Kendimi kurtaracak bir umut arıyorum.
Neredeyse bir çinli ile FS malzemesi ticaretine girecek kadar para harcamak üzere olduğumda durdum. 


Özetle benim gibi Ejderha yılında doğmuş iseniz, en aşağı seviyede koruma için horoz kolyesi takın diyolla. Çünkü ejderha Grand Duke ile çakışıyormuş. Sevmiyorlarmış birbirlerini. Bir ipte iki cambaz oynamaz misali, sürekli bir çatışma.


Bir de Tai Sui bulabilsem, ruhsal olarak rahatlayacağım. İki hedefim suya düştü bu süre zarfında, böyle olumsuz etkilenecek ne yapıyorum ben yaa!!


Gel horozum gel. Güzel horozum. Ah Yeşil yeşimim.

2 comments:

  1. Çinlilerle Hintlilere kafayı takmayacaksın Jardzy. Dünyaya uygulatmaya çalıştıklarını uyguladıkları hiç duyulmamış görülmemiş bunların :( Tam ele verir talkını kendi yutar salkımı takımı.

    ReplyDelete
  2. Ah ah! Napsam o zaman Oya Hanım?
    Kemah tuzları ile mi yıkansam?! :)

    Sebep araştırıyorum bu halime.

    ReplyDelete