Friday, January 27, 2012

İnanç - Horoz - Ejderha - Jandragon

Çok acayip, aşağıdaki ev delirim postundan sonra öğle yemeğinde Kurabiye Bey, ki ne bu konuyu konuştuk, ne de yazdıklarımdan haberdar, bana ellerindeki bir arsayı satabileceğini söyledi. Out of the blue! Hemen alıcam, tapuyu getirsin.


Mümin Bey'in ağzı ile "enteresan!". Koordinatlar falan gelse de görsek! Deniz de görüyorsa, size 2 sene sonra oradan yazıyor olurum. 


Bugün yine kendimi telkinlere ve güdülemeye vermişken, ordan oraya zıpladım, bir süre önce baktığımda boş olan Feng Shui Dükkanı'na girende, Ejderha yılında doğmuş bir "Jandragon"  olarak (Sona'nımın bana taktığı lakap), üzerimde horoz taşımam gerektiğini öğrendim.
İnternette bir sürü Jandragon var ama yeağğhh!! 


Şunu aldım bakalım. 
Bu dükkan iyi hoş da, kuzum benim Moskova'dan 8TLye aldığım şeyi 125TLye satmanız doğru mu?


Ben de mi girsem bu işlere bilemedim. Moskoflardan bağlantı bulayım ya da Çin'den. Evrene mesaj! Bana bunları satan sağlam, güvenilir bir ticaretçi gönderiyorsun.

No comments:

Post a Comment