Sunday, January 22, 2012

Kar. Beyaz. Kar Körlüğü

Gözlerimin önünden noktalar geçiyor, paragliding yapıyorlar.


Çok şeyler oldu geçen zaman zarfında. Ay Parçası ile bir iş arkadaşım birbirlerini yanlış anladılar. Ay Parçası çok hassas. Geçmişinde yaşadığı tüm terslikleri bizden de biliyor maalesef. Durumu düzeltmek için onu benimle birlikte ilk yardım eğitimine aldırdım. Gayet iyiydi durumu.


Eğitimin ikinci gününde hiç ısınamadık. Kar tekrar yağdı, bir gece burası -25 oldu. 
Ben bir kere kaydım, düştüm Bay Kuş kahkahalara boğuldu. Bir kere kaymak üzere iken bacaklarımı pergel gibi açıp kaldım! piuuvv!.


Bugün de nihayet dinlenme günü. Temizlik bitti. Pastırmalı börek yapıyorum ama fırının altı pişirmiyor. Üstüne, üstü de yandı gibi oldu. Sinirleniyorum.


Haa! Bir sabah kalktım ki, sular kesik. Hmm, Bay Kuş'un orda da kesik ama soğuk su akıyor, şofbene giden su kesik. 


DÜZELTME:  Su kesik falan değilmiş, vana donmuş. Şu an vanaların orada bir ısıtıcı var ama işe yaramamış. Kettleda su ısıtıyorum, buzu çözeyim. 
Odasına gittim, oradaki çay makinasında su ısıtarak, dökünerek yıkandım! Öyle saplantılıyım bu banyo konusunda. Yok kokmuyorum çok şükür ancak öyle işte. Bir sabah kahvaltıyı Kurabiyegillerde yaptık, dün de bende. 




Karmaşık geçti biraz günler. En güzel yanı hava kararmadan eve girmekti benim için! 


Fazla da anlatacak bir şeyim yok. Gündüz uykusuna hasret kaldım, biraz vuslat edeyim bari.

No comments:

Post a Comment