Monday, January 30, 2012

Yalancı İskender

Dün akşam, gün boyunca dinlenmiş olmanın keyfi ile yemek yaptım. Evde eğitim haftası kahvaltısından kalan pideler vardı, kıyma da aldık.


Pideleri küp küp kesip, hafif zeytinyağı ile kavurdum.
Bir yandan soğanlı sarımsaklı kıyma pişirdim.
Diğer yandan rendelediğim 3 domatesin içine zeytinyağı döküp, derin sos kabında pişirerek sos yaptım. 
Yoğurda da sarımsağı ekledim.


Bunları yaparken misafirler de benimle mutfaktaydı, kazalı Akmar'a sarımsakları dövdürdüm.


Sonra da en alta pideler, üzerine yoğurt, kıyma ve en son sos!


Ağır oluyor biraz ama güzeldi. Yedirdim çocukları, besledim. Bu akşam da evde ıspanak pişecek, pirinçli. Akşama tekrar misafir var!!! Yaşasın. Mümin bey gidince eve gelenimiz de olmuyor, neden bilmiyorum.


Yarının yemeklerini de Mümin Bey yapacak. Patatesli yer elması! Bir de zeytinyağlı mantar! Ouvv!


Evin bereketi geri gelsin. Tatlılar zaten günlerdir dolaptaydı. Bu akşam yine münakaşa ederiz Mümin Bey ile! Hem ben de böyle gerginken!!

No comments:

Post a Comment