Tuesday, January 31, 2012

Yeni yeni huylar!!

Dün, her zaman olduğu gibi, geç kaldık. Böyle yemek için toplanacağımızda mutlaka geç gelirler. Hava durumu da malum kötü olunca, ben de onlarla gidip geldiğim için, ben de geç kaldım.


6da herhalde başladık yemeği yapmaya. Ispanakları, ilk defa olmasına rağemn pek güzel yıkadım!


Bir yandan Mümin Bey bir yandan ben, tezgahı kapladık. O iki yemeği de pişirdi. Ben kenardan köşeden yardım ettim. Karışmadım pek, eline koz vermiyim diye.


Yeni huyumuz da bu, o akşamın yemeği ile birlikte bir sonraki akşamın yemeğini yapmak. Bu akşam da, yarının yemeği pişerken dün pişen yer elması, havuç, mantar, patatesli yemeği yiyeceğiz. Bu sefer tek başıma beşamel soslu karnabaharı yapacağım yarın için.
Bulgurlu Ispanak
Yer Elması
Ev pek şenlikli. 


Bu sefer Mümin Bey Amca ile tartışmadık hiç :/ Henüz sinir eşiğimize ulaşmadık sanırım, o yeni döndüğü için. ehehehe
Öğrenci evinden beter şirket evi!

Mümin Bey bir salata yaptı! Tuvalete gitme sayımı +1 artırdı. Avakado, ton balığı, iceberg marul, soğan, hıyar, kırmızı lahana. Güzeldi ama "tarzımız" değil.


Bu akşam daha kalabalık olacağız. Artık şu portakallı kahve likörümün tadına bakarlar diye umud ediyorum!

No comments:

Post a Comment