Wednesday, January 25, 2012

Yoga - Yogi

Gizli planlar yapmaktaydım. Bahsedince olmuyor diye de bahsetmedim.


İlk yardım eğitimine İzmir'den Işık Özdoğru geldi. Kadının eğitim sırasında rahatlığı, konuşmaları falan, Bay Kuş'a eğilip, "bak bizim memleket insanı böyle işte" dediğimi hatırlıyorum. Aslında İstanbul'luymuş ama havasını solumuş bir kere!!


Sonrasında eğitim esnasında bir ara konu enerjilerden, Maya Takvimi'nden açılınca, hoop benim de gözüm açıldı ve dün kendisini misafir ettik. Kurabiye Hanım ve Çakma Annem birşeyler hazırlayıp geldiler. Birlikte o yiyecekleri tüketip sohbet ettik.


Ben en çok Yoga kısmına takılmıştım. O yemekleri yedikten sonra bana 5 Tibet Ayini'ni gösterdi. Ben "active learner" olduğum için, hareketleri yaptım ve not aldım. Dışarıdan çok kolay görünüyor ama yaparken zorlandım :/ 
Şimdi internetten bakınca birçok kaynakta hareketleri gördüm. Sıra kendimi güdüleyip o 5 hareketi her gün yapmakta. 15 dakika!! Bir şey değil aslında.


Hareketleri şu siteden aldım. Onlar da başka siteden almışlar. Bilgi paylaştıkça çoğalır, lütfen gereksiz şikayetlerde bulunmayalım! :D




Detayları kendiniz araştırabilirsiniz.  

5 comments:

  1. ben de fat burning yoga dvd'si indirdim geçen gün. daha hiçbişey yapmadım ama.

    ReplyDelete
  2. Olsun o da bi adim. Once motivasyon. Hadi sunlari yapalim. hadi!!! 1 saat once mail attim Isik hanima, hareketleri yapicam diye. Hala kalkmadim!!

    Ben dusunce gucum ile yogiyi ilceye getirdim, az biraz daha dusunsem yaglari da yakacagim! ehrheh

    Gercek birsey diyim; insanlar koltukta otururken dahi spor yaptiklarini dusunurlerse, yag yakiyorlarmis, onu denesen? :D Aratirdim googledan da, su notbuk cok kucuk sinir ediyor.

    ReplyDelete
  3. Hmm. yaptim 5 dk bile surmedi.
    Sol kaburgamin altindaki agriyi sabah sogukta dustan cikip yurumeme bagliyorum.
    son hareketi cok sevdim. yaparim ki ben bunu.

    ReplyDelete
  4. bu ikinci hareket biraz impossibru değil mi yav? yani hımbıl bi patates olarak soruyorum.
    yarın bakıyım ben de dvd'ye, belki de doğru gün yarındır ahhahah :)

    ReplyDelete
  5. Hiçbiri değilmiş. Bu sabah daha net bir şekilde gördüm ki, bedenim açılıyor. Bir de günde 3 kere tuhalete gidiyorum ya! Acaip bir kilo veriş olacak :/

    Çok keyifli. Her sabah 5 dakika.

    ReplyDelete