Thursday, February 16, 2012

Ağy Heğv E Diriiğm!

Öğleden sonra apartmana gittim. İşler vardı. Küçükmüdürün kızı ile oynadım. Kucağımda tuttum biraz, belim ağrıyor, kolum ağrıyor. Kız da ufak bişi halbüsem. Ne zormuş ayol.


Hatun Rus. Eve gelen mobilyacıların gözleri döndü kadını görünce.
Şu bizim insanlarımızın görmemişliğine tüküreyim. Kadın rahat giyinmiş, aklına bile gelmemiştir eminim gözleri ile yiyeceğini adamların. Ben utandım ülke insanından. Rahat giyinmiş dediğim de, askılı saten gecelik değil tabi. EŞORTman, kolları eksik. Erkek milleti. 


Neyse, karlar eriyor bugün şıkır şıkır. Yollarda 1 karış çamur. Önce kardan kullanamıyordum arabayı, şimdi de çamurdan.


İznim geldi ya, bir hafta burda olmucam. İşte, şu an, I have a dream,
Benim için bir hayallll, geldiğimde karlar çamurlar temizlenmiş, asfalttaki çukurlar yamanmış, asfaltsız yollara bıçak atılmış (greyderle geçilerek çamurun sıyrılması manasında) sokaklar tıpkı bir Japon şehri gibi kusursuz hale getirilmiş olsun!


İzmir de diyemedim, Ankara da. İst hiç demedim,  Japon şehri dedim. Hani şu Tsunami öncesi-sonrası fotoları var ya! İşte aynen öyle, 1 hafta içinde her şey düzelsin, bir sihirli değnek değsin Belediye Başkanımızın kafasına. Eve giden yolu da aradan çıkarsın. Aynı mahallede oturuyoruz. Asfalt yok. Toz toprak, çamur, kar evin önü. Ancak kendi mahallesine özen gösteriyor derler diye, yolu yaptırmıyormuş! ühühühü


İşte öyle, Ağğy Heğv Eğ Diriiğm!

No comments:

Post a Comment