Monday, February 27, 2012

İş Yerinde İlk Gün Ürküsü - Şükran

Ankara'da havaalanına doğru yola çıkmadan evvel kalbim öyle bir atıyordu ki, panik atak nedir öğrendim. Sevgilim Bey'i görecek olsam böyle heyecanlanır mıyım bilemiyorum! 
Ay lav yu beybi no metır vat, sen bu dediğime bakma. 


Kalp şırfıntımın nedeni, içimdeki büyük isteksizlikti.
Şırfıntı açıklaması için bakınız aşağıdaki görsel:
Yolu anlatmıştım zaten. Aksıran asker, senin yüzünden enfekte oldum! Vatanı koru, bedenimden mikroplarını çek!


Bugün yoğun ve çok şükür korktuğum gibi geçmiyor. Hatta harika geçiyor diyebilirim. İş yerinde insanlarla sorun yaşamayalı yıllar olmuştu, napalım, vakti gelmiş. Ancak her zamanki gibi yine haklı durumdayım, neyin endişesini yaptım bilemiyorum. İnsanların ekmeği ile oynamak düsturum değildir ancak giderse hiç üzülmem. İK olsam atardım işten, öyle de bir küstahlık. 


Günde 5 vakit namaz kılıp da, fesatlıktan kırılan o kadar çok kişi var ki etrafımda, dinden soğuttular beni. Ama ben inançlarımdan, günümüze uymayan ahlak anlayışımdan vazgeçmeyeceğim!


Ve Şükran!


Arapça'da teşekkür ederim demek Şükran, herkesin bildiği üz're.


Haftalar önce Etsy'den sipariş vermiştim. Ülke kargolarında kaybolur diye endişe etmiş ve satıcıya da bunu aktarmıştım.
Ama bugün aldım. İzindeyim diye haber etmemişler, depodaymış.


Daha güzeli ne biliyor musunuz? Faith in Humanity Restored!


Birkaç gün boyunca almayı istediğim ama parmak ölçümü bilmediğim için ölçmeye uğraşmadığım yüzüğü yollamış bana, haberi olmadan! 


Ve buradan, beni okuyamayacak olan satıcım 2010Jade'e teşekkürlerimi yolluyorum ve el sallıyorum! Thank you!
Ve kıssadan hisse sevgili okurlarım, arkadaşlarım, dostlarım ve Romalılar!


Bir şeyi gönülden isterseniz oluyor, ama kararlı olmak lazım ve şükretmek lazım. "Yapıyorum olmuyor" diyorsanız, bana gelin!

4 comments:

  1. Merhaba, bloga bu şekilde merhaba demek komik gerçi =) Ama Etsy'den aldığın şeyleri (hala hatırlıyorsan) hangi ülkeden istemiştin ve hangi kargo ile geldiler ? Bilgi verebilir misin ? Vermeyedebilirsin =)

    ReplyDelete
  2. Merhaba, hosgelis.
    Cok net hatirliyorum ismine kadar ancak bu adamin dukkanunda satilanlarin aynisini baska dukkan satmaya basladi.
    Ben de adama ve etsy'ye haber verdim. Benim adam kapatti dukkani.
    Isi cozemedim.
    O nedenle urunleri ismi ile aratip almak en iyisi. Etsy guvenli. Satici Cin'dendi. Kargo China Air Mail veya Post. Turkiye'de ptt ile ortak calisiyorlar, yani adi posta.
    Ben Hong Kong'a gittim almadim bunlardan :/ internetli alisveris rulez!

    ReplyDelete
  3. Yapiyorum olmuyor:(( Geldim size, isin puf noktasini ogrenmeye...
    Blogunuzu iki gun once kesfettim. Bastan basladim okumaya. Hadi simdi devam. Merak ediyorum Baykus'a ne oldu, batiya nasil dondunuz:))

    Selamlar,
    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa yapıyorum olmuyorlara çare bende Sevgili Meltem.
      jardzy.pekkan cimeyl adresime mail atarsan, anlatırım.

      Batı'ya dönmeden ortalarda takıldım :) hesrkjhejkre
      Ama blogda görürsün, benim denize dönme vaktim geldi dedikten birkaç ay sonra döndüm.
      Baykus evleniyor, belki evlenmiştir bile. Allah hep mesut etsin inşallah.

      Delete