Wednesday, February 15, 2012

Kim Korkar Kıştan-Kardan?

Amaan, ölmedik işte. Yollar da gayet iyiydi. Kurebiyegillerin oğlu kudurdu tabi ama eğlendik. Dönüşte arka 3lü olarak uyumuşuz.
22:30da evdedim. Bıraksalar uyurum şimdi, mis gibi.


Sabah da bizim oğlanlar projenin fotoğrafını çekeceklerini söylediler, ben de gittim onlarla.


Tabi bu kısımda kar vardı. Aracı birkaç yerde hafif kaydırdı arkadaş. Endişelendi. Ben de kendisini gazladım. Altımızda Mazda BT50 var. Hakkını vermek lazım!


Bir ara takıldık ve orası da güzel manzaralı bir yerdi. Benjamin ile indik, basıyorum basıyorum denklanşöre çekmiyor. Smartkart yine laptopta kalmış :/ Hem de yedek olan. Sonra geri döndük. Araçtaki iki oğlan her "dönelim bence" dediğinde ben gidelim dedim. Sonra kartın olmadığını fark edince, tamam dedim napayım?! Şirket makinasının da şarjörü bitmiş :/


Şimdi güneş çıktı. Zincir takarsak bu sefer gideriz de, iş güç yığıldı yaa! Akmar'la giderim diye düşünüyorum.

No comments:

Post a Comment