Wednesday, February 8, 2012

Sanat



Çok hoş görünüyor. Taa ki dikkatlice bakıp anlayana kadar, anlayamadıysanız okuyana kadar. Jenine Shereos ablamız bu güzel yaprakları saç telinden yapmış. Yanlarına da açıklamasını yapmış, "sarı saç". Üşenmemiş o saç tellerini kıvırmış, bükmüş, örmüş bu hale getirmiş. Diğer işleri de böyle, sayfalardan kıllar çıkıyor.

İlk gördüğümde bana Kanada sınırında Amerika'dan gelen altın suyuna batırılmış yaprak kolyemi hatırlatmıştı oysa ki.

Geçen gün banyodan çıkan Bay Kuş "banyodan yaratık çıkardım, korkma e mi?" derken, banyo giderinde birikmişleri çıkarmakla övünüyordu. Meğer bu işin ötesi de varmış.

Küçükken ben sağ veya solumdan aldığım saçlarımı dolar, sonra ısıra ısıra yerdim. Midemden kocaman bir saç topu çıkacak diye ümitle bekledim ama hiç olmadı. 

O zamanlar benden tiksinen herkeslere gelsin, insanı güzel yapan şey kafadan ayrılınca mide bulandırır! Senelerce maruz kaldığım klozet kapağındaki kıvırcık olanlardan bahsetmicem. O da baba hakkı, napcan?!

No comments:

Post a Comment