Thursday, February 23, 2012

Tuz

Salı günü dikkatimi çekti, ne zaman koydular elbette bilemiyorum. Güven hastanesi yeni (bir sene oldu galiba) açtığı blok ile eski blok arasındaki koridorun başına bir masa üzerine torba içinde bir kase tuz koymuş. Tuzla ilgili de bir yazıyı çerçeveleyip koymuşlar. :/
Okudum da unuttum ama tuzun iyi olduğuna dair bir yazıydı, altında da bir çiftin adı yazılıydı.


Sonra etrafıma baktım şöyle bir, üzerinde çince birşeyler yazan çiçek tablosu gördüm. Kiriş var mı diye baktım, yok. 


Feng Shui'de tuz kullanılır ancak suyla birlikte. İlginç. Kurul üyesine göründüm ancak adama sormak aklıma gelmedi. 
Biraz araştırdım, başka dinlerde de varmış. Arayıp sorsam mı ki?


Doktor bey, o tuz ne allasen?
Ehehe


Düzeltme (kalsın): Sahra Baydar imzalıymış yazı. Sahra Hanım da bir tuz sever, tuz gölü birşeyiymiş. Yazıda da 
"Tuz berekettir, tuz temizliktir" vs yazıyor.


Güven hastanesi de milletvekili aday adayları ile dolu maşallah, bir Fikri Bey, bir Sahra hanım sadece bildiklerim.

2 comments: