Monday, July 22, 2013

Ahmet Ümit | Patasana

Sonu heLecanlı geldi bana. Yollarda bugün bitirdim. 1 hafta sürmüş okumak :s cep boy olmasının sıkıntısı.

Bu kitabı da Migroştan aldığımı söylemiş miydim? 

Cep boy olduğu için, orjinal kitaptan metni almışlar. Quark hala kullanılıyr mu bilemicem ama, kelime böl-me işaretlerini kaldırmamışlar. Son sayfalarda imla hataları fazlalaştı.

Ben takıntılıyım. İmla hatası görünce, baştaaaan başlıyorum. 
Yazar elinden kaçırdı. Tashihçi nasıl görmedi. Tashih bilirim ben. Ya da şöyle diyim, "biz tashih yapmayı iyi biliriz".

İçimde öyle bir okuma açlığı var ki, yine bir "kitap kulesi" yaptım. Bu cep boy olunca en erken bitti. Daha okunacak ne kitaplarım var!!

5 comments:

  1. bende de var o kulelerden ve daha almak istediklerim... :/

    hepsine başlamadan önce "mega hafıza" gibi "mega okuma" seti varsa onu alayım da megasonik hızlı okuyayım, şaşı bakayım şaşırayım... o.O

    :P

    ReplyDelete
  2. Birkaç gündür hiç okumuyorum yav :s

    ReplyDelete
  3. bununla ilgili bi yazı yazmayı düşünüyorum, "nasıl okuyorsunuz?" diye... sıcaktan naaptığımı şaşırdım!

    ReplyDelete
  4. yaz tatili verimsiz geçti okuyamadım, bir cep boy Ahmet Ümit KAvim de ben okudum ve Tansaş'tan almıştım Dikili'de .benzer şeyler yaşamış olmak şimdi yüzüme bir tebessüm yerleşti bak , sen çok yaşa :)

    ReplyDelete
  5. :))
    küçük yer insanı olarak, kitapyurdu ile yaşadığım hayal kırıklığından sonra gelsin Tansaşlar, gitsin Migroşlar!!

    ReplyDelete