Friday, November 29, 2013

Bugün Ne Giydim | What I Wore Today

2 ay önce sipariş verdim, geçen gün geldi. Ayrıca bu sitede satılan ürünlerin birkaçını Tunalı'da bir pasajda görmüş olmak da ilginç. 

Neyse, geldi işte. Yıkadım ve giydim. 
Kemer deri elbette. Çizmalarım Doğu Anadolu'dan.

Benim ilk yorumum; köylü oldu. Sonra "Mümin, muhafazakar". En son da, "Nuri İyem tablosu kadını"
Diğer yorumlar; "country tarzı", "pastoral", "folklorik".

"Kurumsal diyip duruyon, bu ne" derseniz de, bugün Firi Fıraydey!! 
Serbest günümüz, kendi içinde kuralları var tabi. 

Bu aralar düşünüyorum tarzımı nasıl değiştirdim, değiştirmedim göstereyim diye seriye geri dönmeyi. Ama ışık mışık, setap lazım tabi. Kendi başıma çekmek artık kolay değil. Ya ofiste çektirip akşam yayınlarım. Ve saire, kendi kendime konuşuyorum. 

Bu arada elbise sentetik, çok elektrikli. Ütülerken mahvoldum. İçinde de MeydinÇayna yazıyor zaten. 

Tekstil cenneti ülkemde, neden özendim de aldım bunu bilmiyorum. Model bulup diktircem bundan sonra istediğimi bulamazsam!! 

No comments:

Post a Comment