Sunday, November 24, 2013

Hüü

Nazar mı değdi yah?! O iyi insanlar, o güzel insanlarla birlikte o güzel atlarına binip gittiler mi? Gerçi Ankara'da iyi insanlar var mı? E-he.

Dün dişçiye gittim. Zira dolgumu hissediyorum birkaç gündür. Tek bir dolgum var, sanırım. Baktım başka göremedim. Onu da yaptıralı 20 seneyi geçmiş.

Dentanorm adlı klinikten 14:00e randevu aldım. Benden önce 2 kişi vardı. Benden sonra 5 kişi geldi sanırım. Bunlardan bir çift belli ki, tanıdıktı. O iki kişi ve tüm diğerleri benim önüme geçti.

Edebimle oturdum ama nereye kadar. 1 saat olmak üzere iken, kimseye birşey demeden çıktım gittim. Çektiğiniz röntgen de sizin olsun. "Yeni bir müşteriyi nasıl kaybettik" adlı eserinize koyarsınız görsel olarak.
 Küçükkene, ortodonti tedavisi görmüş ve dişçiden bıkmış olmamın yanı sıra 4 sene kadar önce iki tane yatay gömülü yirmiyaşlarımı ameliyatla aldırmışlığım, ve bir tanesinin dikişlerinin içinde kırık diş parçası kalmış olmasından ötürü bir süre ağrı ve enfeksiyonla yaşamış biri olarak, artık bu meslek grubuna ve yaptıkları işe mesafeli durmaktayım. 

O kadar da cesaretimi toplamıştım. 

Neyse, fantastik fikirlerim var. Bir bakmışsınız tüm dişlerimi altın kaplatmışım. aehrsure
Courtesy: http://www.flickr.com/people/64749744@N00

Konuyu dağıtıyorum ancak dün ben kot pantol giydim. Kendimi çıplak gibi hissettim gün boyu. İnsanın koşullara böylesine alışması ne tuhaf. Kalkayım da, yarına giymem gereken kurumsal kıyafetimi belirleyeyim. Sabahları zor oluyor. Ben botlarımı giymek istiyorum yah! İş sehayatlerinin en güzel yanı da bu: ne giycem yok!

2 comments:

  1. Ya nedense birkaç gündür senin bloğa girdikçe sayfa kitleniyor, bir türlü geçmiş olsun yazamadım, hissiz hissiz kaldım yahu. Benim de gömülü 30luk var, burdaki dişçi taktı kafayı çıkaralım bunu diye tutturuyor.. Zaten korkuyorum, kemiğe de gömülüymüş, çekiç falan değil resmen yoldaki asfaltları kırdıkları o koca şeylerle (adını bilemedim şimdi) çıkartacaklar yahu, korkuyorum ve kaçıyorum.. Ne zararı var dursun bence, narkozla bayıltılmadığım sürece.. Offff.
    Bu arada altınların arasında ön dişlere bir de pırlanta gömdürüver hemşire! :D Olmuşken tam olsun, zengin işi olsun, hiçbi masraftan kaçmadım imajı versin!

    ReplyDelete
  2. O hemen aldır hemşire. Çünkü diğer dişlerin köklerini ittirip çürütüyormuş. Beni o şekilde ikna ettiler.
    Hem Avropalardakiler daha iyidir bu konuda. Birşey hissetmiyorsun zaten.

    Ayrıca detaylar hakkında bilgi sahibi olmamakta fayda var. Dün dişçide bağzı ameliyatların nasıl yapıldığını gösteren animasyonlar vardı. Sırtımı çevirdim. Şimdi dolgudan korkar haldeyim.

    Hatta balinçli sedasyon istedim, dalga geçti benle!!

    Teşekkür ederim hemşire. Yarın gitçem doktora. İsmimi yazdırayım diyorum aserhsuerhe

    ReplyDelete