Saturday, November 23, 2013

İyiler

Sürekli başıma gelen iyi şeylerden, tanıştığım iyi insanlardan bahsediyorum buradan. Takipçilerim de bu iyi insanlardan çoğunlukla.

Ama geçen gün, dönerken... Baştan alayım.
Sorgun'da yemek için durdum. Bu mekan şirket çalışanlarının tercih ettiği bir yer sanırım. Her gittiğimde beni tanıyorlarmış gibi davranırlar. Bundan bahsetmiş olabilirim. 

İşte, yine gittim ki, aslında ben pek sık durmuyorum orada. Çok sıkışmıştım. Telefonu, çantayı emanet edip, tuvalete koştum. 

Sonra yemeğimi yedim. Hesabı ödemek için kasaya gittim. İşten alışkanlık üzerimde nakit taşımıyorum ben. Hala düzelemedim. Çıkarttım verdim kredi kartını. Şifreyi yanlış girdiğimden eminim şu an. Hata verdi tabi.

Kasadaki "kartı kabul etmedi" deyince, kenarda köşede var olduğundan emin olduğum nakiti çıkardım. Bu arada şef garson bana şirketin şoförünü falan soruyor. Nasıl iyi mi? Ben bir an kim diye düşündüm elbette. Şoför de bana şoförlük yapmıyor ki :D Adam şirket araçlarından bahsetti. Şirketten olduğumu oradan anlıyormuş. Tuhaf olan da, kiralık araç firması, bana o gün yeni bir araç verdi. Her zamanki plaka da değil.

Neyse bir sürü ayrıntı verdim yine.

Nakit çıkarınca, paranın üstünden 2 lirayı da tipboxa attım.

Adam bana, "harçlığınız yoksa vereyim" demez mi?

Çok utandım. Rencide oldum hatta. 

Bundan sonra yanıma iki adet yüzlük alıcam. Zaten yanımda para taşımaya artık alışmam lazım!!! Bay Kuş'un tavsiyesi ile de o iki para arasına gazete kağıtları kesicem, böyle kabarık dursun. Eheh

Boşuna mı böyle hissettim bilemedim ama gazladım gittim oradan :/

Bu arada, yolda tek çeken radyo TereteEfem. En çok dinlediğim kişi Zafer Beğğy. Elbette bu durumda, Türkçe Pop müzik takipçisi oldum. Sürekli aynı şarkıları çalıyorlar. Sıtkım sıyrıldı. Bu sayede Yaşar'ı da dinler oldum.

CezayirMenekşesi diye bir şarkısı var. Orada diyor ki, "İmdat Yine mi Yol?!?!?"

Ben de işte, "İmdat Yine Mi Yol? İmdat Yine Mi Yol?!" diye bağırarak eşlik ediyorum her cümlesine.

Kendime 15 senede aldığım 3ncü sıpor pabucu giydim bugün. Düzenli bir hayat, her akşam yürüyüş, koşu yapmak istiyorum. Bir de Kızılay'a yürüyen kurumsal kıyafetli ama spor pabuçlu iki kişi görürseniz, pembeli siyah ruganlı pabuçlu olan benim. Diğeri de S.! O bir de saten eldiven giyer.

2 comments:

  1. harçlığı alır, bi daha uğramazdım gibime geliyor... bilemedim de...

    ReplyDelete
  2. Ehe!!
    Şirket hakkında benden fazla bilgi sahibiler! Peşimi bırakmazlardı.

    ReplyDelete