Wednesday, November 27, 2013

Kuaför

Dün saçımı kestirdim öğle arası. Merkezde çalışmanın faydaları. Her yer kuaför. Fön 3tl. 5tl alan dükkana müşteri gitmiyor, iflas ediyorlar.

Adam birkaç soru sorup, konuşturmaya çalıştı. I-ıh. Sevmem ben öyle. Zaten o sırada Bay Kuş ile ciddi bir şey yazışıyorduk. Kafam orada.

Kesti, kesti. Uzun süre yerdeki saçlarıma bakmışım. "Merak etme çok kesmedim" dedi. Hıı dedim içimden, klasik kuaför yalanı. Kesmemiş ama hakikaten.

Föne geldi sıra. "Nasıl fön çekeyim, şöyle mi böyle mi" diye sorarken, omuz silktim. Hakikaten yaptım bunu. Hem de birkaç kez.

Adam "şöyle yapayım da kesim ortaya çıksın" dedi artık. Tamam.

Fönledikçe hoşuma gitti, yüzüm gülmeye başladı. Bitti artık. 
"Sen bununla 3 ay idare edersin" dedi. Patlatmışım kahkahayı. "6 ay" dedim. Güldüm, çıktım.

Ha nasıl bir saç modeli falan derseniz, gayet sıradan birşey. EvaLongoryaStayla.
Zaten, bu beni kesmedi de, dişçiye yöneldim. Ehehe

No comments:

Post a Comment