Wednesday, December 11, 2013

1

İşe başlayalı 1 sene dün oldu. Dün "bugün önemli bir gündü, bugün ne vardı?" diye dolanıp durdum. Oysa aylardır, dünü bekliyordum. Artık bir senem doldu, işten ayrılabilirim! ahaha

Bugün iş arkadaşlarım bana beni anlattılar. Ben işe girince, bağzı kişisel sebeplerden ötürü (bkz: batıl itikat) heh! sözleşmemi imzalamamıştım. Bunu İK'ya söyledim tabi. "Bunu imzalayamam" diye. 

Bugün anlattıklarında hatırladım tabi tüm bu olanları.

Sonra odaya GenelMüdür gelmişti. "Neden imzalamıyorsun?" Ben de sert bir şekilde, "imzalayamam kusura bakmayın" demişim. Adamcağız da, odadaki insanlara bakmış şaşkınlıkla.

Sonra başka bir gün İK'dan biri gelip, "siz sözleşmeyi imzalamadınız ama ben mağdur olmayın sigortanız yatsın diye işe girişinizi başlattım" demiş! 

1 ay sonra falan imzalamıştım. Heh!

Dışarıdan nasıl göründüğümü öğrenmek keyifli oluyor. Serhatçım ben neymişim yav!

Hadi bakalım. Bundan sonra olacakları izleyeyim!

No comments:

Post a Comment