Tuesday, December 10, 2013

Kar ve Mutluluk!

Bunu yapmak lazım!

Hazır kar yağmaya başlamışken!

Etraf rengarenk olsa ne güzel olur, deYil mi?

Bizim ofiste yılbaşı süslemeleri başladı. Her kat birbiri iile yarışıyor. Çok erken değil mi yah?

Ayrıca, eşi ecnebi olanları ayırarak, bu yılbaşı ağaç süsleme işini yapanlara kuşkuyla bakıyorum. Ama anneler "bizım cocukla seviyolla" diyorlar. Peki. 

Bu daha eğlenceli.

Eğer buzunuzun şeffaf olmasını istiyorsanız, kaynamış kullanacakmışsınız.
Gıda boyası alayım yarın. Yazın kafama koymuştum. Vaktidir.

Hatta Leylak Dalı Hanım Antalya'dan etkinlik başlatsın, bloggerları bu amaç etrafında toplasın.

4 comments:

  1. Ahaha, ay bloglara bakmamışım öğleden beri,maili şimdi gördüm. Antalya öyle bir soğuk ki bu ara buzları görünce feci üşüdüm :) Buranın lanet soğuğu sıcağı gibi iğrenç olur, kısa sürer ama yapacağını yapar. Şu ara saltanat sürüp keyfini çıkarıyor.
    Ben bunu facede paylaşayım, eğleşmek isteyen çıkar belki, sonra bildiririm sonucu. Ankara'da olsam, Mina'yı da alır üçümüz bunlarla kartopu oynardık Kuğulu Park'ta :)

    Leylak Hanım :)
    Farklı adresten atıyorum yorumu ne çıkarsa bahtıma :)

    ReplyDelete
  2. Nefret ediyorum o ağaçtan, çünkü burada direkt bu iş için yetiştiriliyor, sonra kesiliyor :( Sinirlerim bozuluyor. Çareyi her sene iki fidan dikmekte buldum ama ne yarar.. Plastik de olsa o daha mı berbat ne bileyim.. Veto ediyorum süslemiyorum, eşim süslüyor bir haftasonu oturup, sinir harbi resmen. Neden yapıyoruz anlamış değilim.. BU nedenle boşanıcaz bigün..

    ReplyDelete
  3. Sevgili Leylak'anım, :)

    Ben paylaştım FB'ta dün akşam. Bakalım, bekliyoruz sokakları!!

    Bahtıma, Anonim çıkmış!

    ReplyDelete
  4. Sevgili C,

    İnsanları inançlarından ve alışkanlıklarından uzaklaştırmak zordur.

    Plastiğini yapmıyor mu?

    Bu arada, radikal bir tepkiye Doge gibi tepki veriyorum müsadenle:
    such angry, very frustration WOW, so scare

    ReplyDelete