Sunday, December 29, 2013

Öncelikler

Şu son zamanlarda öyle bir değiştim ki, bu değişiklikler fiziki ve ruhsal olmakla birlikte, beni şaşırtıyor.

Dünyayı değiştirmek istiyorsan kendinden başla diyerek, birçok adım attım. Dolayısı ile tüm bunlar önceliklerim oldu. 

Ruhsal olanlarda da, bazen durup, "ben eskiden bunu yapmazdım" diyor ama hiç de vicdan azabı çekmiyorum. 

En belirgin fiziksel değişiklik de dişlerim. Daha 1 ay dolmadan dişler yer değiştirir mi? Değiştirirmiş.

Ağustos 2014 sanırım miladım olacak. Oysa ben 40ımı hedef almıştım! Aahahah

Ay hayat pek güzel.

Yeni yıl için de, eminim blog dünyası postlarını yazmaya başlamıştır (pek okumuyorum artık :/).

1 Ocak benim için bir şey ifade etmiyor, 31 Ocak yılbaşı benim için. Yine de o gece kırmızı donumu giyeceğim! 1 Ocak günü çalışıyor olmam ifadesizliğin sebeplerden bir tanesi.

Benim için değişen yılın son rakamı olacak ve eğer hakikaten birşeyleri değiştirmek istiyorsanız, yarın kendinizden başlayın. Ötelemek bizi olduğumuz yerde saydırıyor; Gine Domuzları gibi.

Ek bilgi: dünyada bu hayvanları ev hayvanı olarak besleyenlerin yanı sıra, pişirip yiyenler de var. 

Touch The Screen! I'll Heal You!

2 comments:

  1. Değişmek için yeni yılı bekleyenlerden olmadığın için seviyorum seni :) Bu yanın değişmesin, aynı kalsın!

    ReplyDelete
  2. Sen de değişme. Ben de seni.

    ReplyDelete