Monday, December 9, 2013

Şok Şok Şok

Bugün J bir milat yaptı!
Ankara'da otobüse bindi!!! Oooo yeee!

Kişisel olarak miladım ve devrimimdir. En son üniversitenin ilk yıllarında binmiştim. Toplu taşımadan çok rahatsız olurum ben. Düşüncesi bile terlere boğar beni.

Bir kere, lisede iken bomboş bir otobüse bindik. Ablam, sevgilisi ve ben. Otobüs bomboş. Körüğe yakın yerde yanıma bir adam bindi. Sol kolunda ceketi var, asılı durumda ve koltuğu tutuyor. Sağ eli ritmik olarak gidip gelmeye başlayınca fark ettim durumu.

E bir de yine ünv ilk senelerinde başıma gelen fortçuluk hadisesi var. Ağlayarak indim otobüsten. Çünkü kim olduğunu bilememiştim. 

Sonra bir daha da binmedim. Trenle gittim, arabayla gittim, taksiye bindim hep. 101kmlik yolu taksiyle gidip gelmişliğim var. 202km eder!

Bu konuda beni ayıplayanları da, benzer duruma düştükleri gün ben ayıplamayacağım! 

Neyse, evi yakın bir arkadaşım var. Bazen birlikte yürüyoruz. Bugün soğuk diye "yürümeyeceğim" dedi. Ben de hemen taksi diye düşündüm. Otobüse bineceğim diyince, "beni de götür" dedim. Durakta binlerce soru sormuş olabilirim. Otobüs kartı bile aldım! Ama halkın otobüsüne bindim. Ayrıca benim övrenci kartım var!

Neyse ki, sağ salim geldik. Kimseye de yer vermedim, kimse benden çook yaşlı değildi. Bir daha biner miyim bilemiyorum.

Bay Kuş'u aradım söyledim. Tepkisi; "Vallaha mı? Nasıldı peki? İyi misin?" oldu.
Annem, "oo aferim" dedi.

Öyle böyle değil bu fobi. Lütfen insanları yadırgamadan önce anlamaya çalışın. O kadarcık mesafeyi arabayla gitseydim tamam da, yürüyom ben yah!!!!1bir

3 comments:

  1. Ama haklısın hemşire bu pis adamlar üstüste gelmiş, kim olsa huylanırdı. Seninle gurur duyuyorum bu korkunun üstüne gittiğin için, o yürüyen arkadaşı da öpüyorum iki elmacık kemiğinin üzerinden seni tutmuş atmış halkın arasına, halka indirmiş :D Tebrikler.

    ReplyDelete
  2. İşte Psikoterapist farkı!!
    Teşekkür ederim Hemşiğğre!

    Biz de sizi öperiz o arkadaşla!

    Ankara'da artık güvenilir bir arkadaşım var :D

    Ama şu da var, ben halktan hiç kopmadım. Doğu Anadolu yaşantım ve işim gereği onların içindeyim zaten.

    ReplyDelete
  3. :D Şaka o yahu, halkımızla nasıl kaynaştığınızı şu bloğu okuyan bile görür azizim..

    ReplyDelete