Wednesday, December 11, 2013

Tel

Yine kamuya hizmeti ayağınıza getirdim: http://38vetelli.blogspot.com/

Böyle de bilgilendirici, özendirici ve didaktik bir blogum daha olsun dedim.

Daha önce takibe alıp, kaybettiğim blog listemi buldum. Hepsini tekrar takibe alıyorum. Takibe alma kararı için tüm blogu ilk güne kadar okuduğum için, bu başıma iş açacak!! Okuyom ben yah! Ocak'ta finallerim var!

Bu arada, tesadüfen, geçmiş yıllarda açıp da kapattığım bir blogun, adresim alınarak şu an saçma sapan malzemelerin satıldığı bir blog olduğunu gördüm. Bildirdim de, benim derdime derman olacak bir seçenek üzerinden değildi. Her yerden sataşıyorum şimdi. 

2 comments:

  1. postları ardarda okumak da zevkliymiş :)
    bu arada ilk E harfini değiştirmemen iyi olmuş kolay buldum seni :))

    ReplyDelete