Wednesday, December 4, 2013

Tesadüf

Ben şu an kar içindeyim! Ayaklarım ıslandı da, çoraplarımı kalorifer peteği üzerine koydum, bunları yazıyorum. 

Yılın ilk karını Karadeniz'de görmüş oldum bugün. Ben kafamdaki fotoğrafları çekene kadar, güneş eritti en güzel kadrajları!!! Tumblr'a konacak bi' sürü fotoğraf çektim. Daha sonra artık.

Dün uçakta yerimi acil çıkış istedim, elime de notlarımı aldım ders çalışmak için. Uçağa binip, eşyalarımı yerleştirdim. Tam oturacağım bir ses, "uçakta o kadar yer var, sen gel yanıma otur".

"Ne diyon sen?" diyecektim ki, aaaaa eski iş arkadaşım! Ama böyle birlikte dışarı çıktığımız, bana yaş günü hediyesi alan falan yakın arkadaşlardan!

Bir başladık konuşmaya, banda gelene kadar. Ama ne iyi oldu bir bilseniz. Çünkü uçak sanki sürülmüş tarlaya girmiş bir arazi aracı gibiydi. Bir an okŞijen maskeleri düşecek sandım! Belki de Allah'a en yakın olduğum dakikalardı!! Ders çalışamadım tabi.

İndik neyse ki, piste yanlış yönden indiğimizi söyleyenler var. Zira Tİrapzon pistinin sonu fren yetmezse, deniz!!!

Sonra bindik araca, gidiyoruz. O karanlıkta denizi gördüm.

Nasıl mı? Çünkü çırpınıyordu Karadeniz. 3 metrelik dalgalar beyaz beyaz! Bir yerde tamamen sahil köpüklerden beyaz.

Telli ilk günümde, doktorun bana verdiği bal mumu kırmızı olunca, domates kabuğu yapışmış gibi görünürken, ağzımı aça aça (kapatamıyorum çünkü tellerden) gülerken, etrafa ayıp olmuş. 

Çok komik yah. Küçükken kaçtığım şeyi, şimdi yaptırıyorum, o daha da komik!! 

2 comments:

  1. Ay Trabzon pisti benim gibi bir ucakseveri bile panik dalgalarine atmisti, ruzgar mi ters nedir o cok korkunc bir pist hakikaten!
    Domates soslu telli dis fotosu isterizzz!

    ReplyDelete
  2. Domates soslu fotoyu sana yolluyım ben. Bugünün rengi mor. İki bal mumum var :D

    ReplyDelete