Sunday, December 8, 2013

Tsunami?!



Bitmedi bu Giresun yazıları! 
Yukarıdaki evi daha önce de görmüştüm ama istediğim açıdan hiç çekemedim. Üstteki fotoğrafta, evin konumunu görüyorsunuz; çevre yolundan alt kotta ve denizden 2 metre yukarıda ve dibinde!!

Önde 6 metre eninde yemyeşil çimlerle kaplı bir bahçesi var. 

Denize inen merdiven veya iskele görmedim, çünkü hep yol tarafında kaldım. Deniz tarafı kuzey ne de olsa!

Şimdiii, bana bu evde yaşayacaksın deseler derim ki;

Ama denize çok yakın, ya deniz taşarsa?
Tsunami ne olacak?
Nemli olmaz mı?
Güvenli mi? Deniz tarafından birileri eve girmek ister mi?

Yaaa. Gitti bütün denize 0.001km ev sefası!!

Nem konusuna gelirsek, arkası hemen dağ ile veya bir sebeple kapalı olan evlerde nemden kıyafetlerin küflendiğini duymuştum. 

Dolayısı ile, Kaz Dağı eteğinde ama ormanın da çok yakınında olmayan (yangın, yabani hayvanlar, güvenlik vs) bir evde denize nazır oturmayı tercih eder miyim?

Bilemedim. Bilsem, karar versem evim olacak sanırım.

Hmpfff



No comments:

Post a Comment