Tuesday, January 28, 2014

Elim Kuş, G*tüm Taş Olsun

6 aydan daha fazla bir zaman önce ailenin ilk bebeğinin elini kullanma, kavrama vd becerileri gelişsin diye, kumaş kitap yapmaya karar verdim. Kendisi ile ilgili ilk hedefim battaniye örmek idi ancak örgüyü boynumdan ip geçirerek örmek ve sıkışık örmek nedeniyle becerememekten ötürü başlamadım bile. Ek olarak sağolsunlar, erkek tarafının örgüden yapamayacağı tek şey bir ev! 

Ben de küçükkene de çok sevdiğim bu işe başladım. İlgimden beleş kumaş almışlığım da var, iyi esnaf! 

Yukarıdakilerden çoğu evladımıza, iki tanesi de blogculara gitti/gidecek. Kedi profilini dikkatle incelerseniz, ne numaralar var! Ayrıca modifiye edilmiş bir tasarımdır kendisi, yarısı benim yani fikirlerin. öhüm. 

He, kardeşim dikmeye üşendi. Bugün çerçeve aldılar da, odasına asacak kızın. Kitap olmayacak. 
Ben de çerçeveyi ilk fırsatta sahibine yollayacağım.

Ben hala AVMlere gitmiyorum bu arada. öhümm

4 comments:

  1. Aoooy, negzel! :D Minik kuş zevkle baksın, zihni açılsın, cingöz cingöz olsun maşallah teyzesi, ellerine sağlık!

    ReplyDelete
  2. Teşekkürler bayanlar!!

    Şu an daha fantastiklere ilerliyorum.

    ferminaağ, komentin yok oldu?!

    ReplyDelete
  3. Aaa uçmuş koment!
    Oha çok güzel olmuş bunlar dediydim :) Atkı örüyorum kendi çapımda, bitince çarpı işine de atlıycam.

    Haa bir de Tunalı Pasajı'ndaki amca kıyafetleri dükkanını yazmıştım, Şafak'a hırka aldım yünlü. Ben de gitmiyorum AVM'ye :)

    ReplyDelete