Sunday, January 5, 2014

Gönüllülük

Universiade 2005'te gönüllüydüm. Eski işime döndüğüm için neticesini göremedim ancak harika insanlarla tanıştım ve hala hayatımdalar hepsi. Ezgi de onlardan biri. 

Bugün FBta layk ettiğim Ulusal Down Sendromu Derneği_ Etkinlik Duyuru ve Fan Sayfası tercüme talebinde bulunduğunda, gönüllülük için hemen başvurdum.


Şu an mailler geliyor ancak, ben yaparım diyene kadar, sahipleniliyorlar. 

Bu harika birşey. Gönderilen çeviriler ailelerin Down Sendromlu çocukları ile etkin iletişim kurmalarını sağlayacak makaleler içeriyor.

Bizim başımıza gelmeyeceğini kim bilebilir ki?

Hadi! Kammmoon!
Ay sipiik ingliş diyenler! Lütfen işi tam yapın ama. Kollejler, ing öğretmenliği mezunu olup da, ingilizce yazamayan arkadaşlarım var :( 
Siz uzak durun olur mu?

İzmir'de olsam diğer etkinliklerde de yer alırdım. :/

No comments:

Post a Comment