Saturday, January 4, 2014

İlişkiler

Annem her zaman şöyle der; "biriyle önce kötü olacaksın". Sonrasında ilişkilerin hep iyi olurmuş. Birkaç kere başıma geldi ama. Hatta suratına bakmak istemeyip, sinirden gözlerimin döndüğü kişilerle bile sonradan iyi geçindiğim olmuştur.

Misal bugün fantastik birşey oldu. 11 ay önce gördüğüm yerde boğabileceğim arada hala beni delirten evsahabım sms atmış ve yazlığına davet etmiş. WOW very hospitality! so manners! 
Aslında içimden geçen, "yok sen git, orda kal hep, hiç dönme" demek ama işte şimdi vakit geç olmuş, yarın teşekkür cevabı yazarım. 

Biz ailecek onlarca ev değiştirdik. Hep söylerim aynı evde onlarca sene yaşamış insanlara şaşarım. Bu Ankara'daki ev ile taşınmama rekorunu kırdı annem. Ben yine Doğu Anadolu'da taşınmıştım tabi.

Belki yakında bu büyü bozulur. ehehehe
Böyle salakça inançlarım var benim. Sihirli değnek kafama düşecek ve her şey aniden değişecek ama iyi yönde. İnanırım. Ondandır ki totemlerim, taşlarım, uğurlu keten gömleğim falan vardır. Bir tek belki de yılbaşında her şeyin değişeceğine inanamamışımdır.
Artık sihirli bir değnek olmayacağını görünce zaten harekete geçtim ve vadelere böldüm hedeflerimi. 

Öyle işte.

Blog yazmak da zor geliyor. Yazınca çoğunlukla yakınacağım, mutsuz olduğum şeylerden bahsedeceğim. Burası benim özel alanım ama insanlar kötü niyetli olunca, gelsin eleştiriler! 

Böyle böyle düşünceler. 

Bir daha söyleyeyim, belki yeterince anlatamamışımdır; Ankara ve insanları çok çirkinler. Emeksiz para içinde yüzen insanlarla çalışıyor olmaktan ayrıca utanıyorum. İş yerim ülkenin küçük bir yansıması. İssssyaaaaaaaaaaaaaaaaaaann! HalilSezer stayla.

No comments:

Post a Comment