Wednesday, February 5, 2014

Tohma

Burnumuzun dibinde neler var da görmüyoruz! Bombacı Mülayim'in demesiyle çıktık, gördük. 

Aşağıdaki GoogleEarth görüntüsü.
Bu aşağıdaki, üstteki nalın tersinden çekildi.
 Bunlar da kızlar, yoğun şekilde çalışıyorlar. 
 Lens Flare artık moda oldu bu arada. Sildiğimiz tüm fotoğraflara yazık oldu. 
 Su kenarı mutluluk veriyor.

 Bu ne ağacı?



 Yenmemiş ağaç mantarları.

 Kurumuş kuşburnu.
 Every rosehip has its thorns.
 Bu da, su teresiymiş. Çok lezzetli olurmuş. Ekmek arasına koyup yerlermiş. Yaprakları büyüyünce yendiği için baktık geldik. Belki bahara yemeye gelirim.
 "Yalçın kayalıkların göklere yükseliyorrr" Gökyüzünün rengi yine çok fena, çok. Zaten beni biraz okşijen çarptı. Gidip uyusam, uyandığımda dünya mutlu ve huzurlu bir yer olsa. Adil, sağlıklı, mutlu bireyler olsak, hepimiz. amin bin.

 Elektrik direkleri eskiden uzun yollarda bıkmadan seyrettiklerim arasındaydı. Araçta her zaman baba arkasına oturmuştum ben. Babacıydım.
Şimdi, annemi kaybedersem ölürüm diye düşünüyorum. 

 Sonradan oluşturulmuş gölet, su birikintisi vs. Renk yine çok güzel.

Bu da daha fazla bilgi. Rafting de yapmalı. 
http://www.antalya-rafting.com/irmaklarimiz/tohma.html 

No comments:

Post a Comment