Saturday, March 8, 2014

Şans

Şansım geri döndü!

Bugün kardeşlerim benden ne istediğimi sorduklarında, yerini de tarif ederek acı biberli çikolata demiştim. Almamışlar. 

Markete gittim akşamüstü. 

Ben dondurma pek sevmem. Bu aralar, annemde şiddetli osteoporoz da çıktığı için sevmediğim yoğurt yerine dondurma yeme kararı aldığım için zorla yiyorum. Ve işte gözüm dondurma dolabına takıldı.

Hmm.. Grili, parlaklı bir dondurma paketi.
Parlaklı, pullu, payetli şeylere gelince bir saksağan gibiyim.
Üzerinde de chili ibaresini görünce, hoop sepete.

Ancak acısı az. Hatta bir başta bir de sonda tadını aldım. Biraz üzüldüm bu açıdan. Magnum'a bir mesaj daha attım. "Neden saklıyorsunuz bunu? Acısı az olmuş ama iyi". 
heh tam bunları yazarken bir ölüm haberi geldi, hayatın yine anlamı kalmadı amk.
bulun, yiyin diycektim. 

4 comments:

  1. başın sağolsun:(
    dondurma sevmem pek ama bunu ilk kez gördüm merak ettim.

    ReplyDelete
  2. Tesekkur ederim. Yakin biri degildi ama insan sarsiliyor yine de.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Gri mi o kaplama çikolata?? Hmm acı biberli çikolata hmmm mental note ;)

    ReplyDelete