Friday, March 7, 2014

Siyaset

Blogda pek siyasete bulaşmıyorum. Ama bugün propaganda yapıcam!


Jandarmalar arasındaki kişi bizim mahallenin muhtarı. Çoğunluk onu, ODTÜ'de okuyan ikizlerinin geçirdiği trafik kazası ile tanıyor. Allah rahmet eylesin. Şu an hayatta olsalardı, eminim Güvenpark'ta dank dank vurduğum kovayı içinde su koysunlar ve bombayı içine atsınlar diye onlara verirdim.

Bizim muhtar geçen sene sonunda, dağda kayboldu. Donmamak için 10,5 saat yürümüş. Kim bilir o saatler boyunca neler düşünmüştür. 


Ben kendisini, pek alışveriş yapmadığım ve yanı başındaki duvarda ikizlerin ölüm haberi ile trafiğe karşı duran yazıları asılı olan tekel dükkanını, bize teslim edilmeyen seçmen kağıdını aramam için bana bir deste uzatmasını çok seviyorum. O ararken ben bekleyemezdim ki.


Süleyman Demircan! 


Ama Ayrancılı olsaydım, Barış Karacasu oyumu alırdı.
Viva Birleşik Ayrancı.
Facebook sayfasına bakınız. asdfsdsdfsdf 


5 comments:

  1. Çocuklara çok üzüldüm, o vesikalık fotoğraflar ne acı, öyle geride kalıyorlar.
    Bizim mahalleden böyle birleştirici aday çıkmadı :) Kapıya kadınlar geldi broşürlerle "halihazırdaki muhtarımız Songül yine aday" diye. Ben muhtarımızı erkek zannediyordum, ne zaman gitsem bir adam oturuyor masada, meğer kocasıymış Songül Hanım'ın. Biraz bozuldum. Herhalde rakibine vericem oyumu. Barış Karacasu olaydı, hiç düşünmezdim :)

    ReplyDelete
  2. 50 yaşıma gelince ben de muhtar olucam!

    ReplyDelete
  3. Benim eski öğrencilerden biri muhtar adayı, ben olamadım o olsun bari, hemi de kadın. Tam destek arkasındayım :)
    O çocuklar içimi çok acıttı, şu Ayrancı adayı benim bacının oturduğu yere denk geliyor mu acep :)

    ReplyDelete
  4. Songül değilmiş yav, Seviye Hanım'mış. Hayretler içindeyim :)

    ReplyDelete
  5. Down to earth adamlar.. Nedir Türkçesi, bilemedim.

    ReplyDelete