Sunday, April 13, 2014

Daha Önce

 Bir elmayı ellerimle ikiye ayıracak kadar güçlü olduğumu biliyor muydunuz? Döverim. 
 Ülkenin diğer yarısında ışıltılı her şey bizim benim sevdiğimizden daha fazla seviliyor. Bu bir duvar kağıdı, bir köftecinin.
 58'de sokak sanatı. 
 Madımak Otel idi bir zamanlar. Daha geçen sene otel tabelası vardı. İşte bu yüzden önünden araçla 2 kere geçtim de bulamadım. Artık bir kültür merkezi. İnsanlar Madımak adından ötürü, otundan bile bahsetmiyorlar. 
 Her şeyin dünyası olur da, "anne kıyafetlerinin" olmaz mı? :s
 Kitap kumbarası. Ankara'da oyuncak + kitap var. Kuğulu Park'ın Tunalı Hilmi girişinde. 
 Bunlar benim hem sevincim hem de utancım. 41nci okuyucuya nazar boncuğu alacaktım ben değil mi? Al, kız aldı yolladı.
Ancak bir hediye ancak bu kadar zamanlı olur. Seçim sonrası, en depresik zamanımda, dünyada iyi insanlar da var diye düşündürdü.
Bana yazdığı mektupta hissettiklerinin aynısını ben de bunları alınca hissettim. 
Teşekkürler Ahu. Binlerce!
Bu haftasonu hayatımın ilk bebek bakıcılığı deneyimi idi. Teyzelik de ilginçmiş. Hastalıktı, seyahatlerdi vs derken, çocuk babyfirstteki fareleri görünce sevinçten çığlık atıyor, bana sadece bakıyor öyle. hmpf
Seni ele geçiricem yiğen! Ergenliğinde ne de olsa bana geleceksin! Seninle dağlara tırmanıp, offroad sürüşleri yapacağız. Sana botlar alıp, paçalarını içine sokacağız! Ha ha ha

6 comments:

  1. Ayyyy çileğe bak yaaaa MAŞALLAH! :) Kızım teyze anne yarısı, ne bıdı bıdı ediyorsun, anneden daha yakın olur sırdaş olur zamanla ;) Babyfirst ne ki bu arada?

    ReplyDelete
  2. Blogum olmadığı için senin sürprizini resimleyememiştim ben asıl ben teşekkür ederim:)

    ReplyDelete
  3. Evet, evet. Baska kime gitcek ki hem!
    Babyfirst bebek tv kanali. Baby first grade'in kisaltmasi. Bu ayda, yasta diyemiyoruz, takip ettigi karakterler var.

    ReplyDelete
  4. Ahu! Sen benim utancim ve mutlulugumsun ehehe

    ReplyDelete
  5. kırmızılı , puanlı tatlışa bakmaktan başka bir şey göremedim , sevgiler :)

    ReplyDelete
  6. Ay ay Gonca Teyzesi. Yüzü pek kıza benzemiyor ben de totosunu koydum :)

    ReplyDelete