Tuesday, April 15, 2014

Gezelim Görelim

Bugün yine tuhaf bir gündü.
Yine Karşıyaka mezarlığına gittik. Bu şehirde Karşıyaka İzmir'deki gibi değil. Şehrin bir diğer ucu ve mezar kaplı :s
İş gereği de MeTeAğ Tabiat Parkı Müzesi'deydik.
Gitmek lazım. Dışarıda dinazorlar, içeride gezegenler var. Bir sürü de çocuk!!!
Pazartesi kapalıymış. Ben gezemedim ama listeye aldım.
Etkinlikten en son biz çıkınca Doğu Anadolu'daki en sevdiğim arkadaşlarımdan biri ile, verdim eline telefonu!! 
Sonrasında da Ank'da sosyalleştim. Elbette AVM'de kafeye gittik. İhanet etmiş oldum mu şimdi?
Gördüğünüz gibi, medeniyete götürdüm. Medeniyet bir adım ötede halbüse.

6 comments:

  1. Ay fotoğraf çok güzel olmuş!

    ReplyDelete
  2. Gote bey, cirkinim diye saklanmiyorum. Isimde oncu ve bilinen bir insanim! Ehehe
    Ve cok kurumsal bir sirkette calisiyorum.

    ReplyDelete
  3. Fermina'nim,
    Ben de bakip bakip guluyorum. Tam aklimdaki gibi cekilmisim. Muzeye gitmek lazim.

    ReplyDelete