Wednesday, April 23, 2014

Stamp_A!

Şu senelik ex-libris sevdamla birlikte, her zaman damgalara bayılmışımdır. Bazen böyle bayıldığım şeyler üzerinde geç harekete geçiyorum. Senelerce ex-libris araştırıp kendi ex-librisimi ancak geçen sene yaptırmış olmak gibi.

Ama artık biraz daha agresifim bu konularda. Grravvvv!

Bak bak nereye kadar! Kalktım binbir zahmetle sadece dün orayı ara, burayı tara. Kendime oyma seti aldım. En dandiğinden ve meğer bildiğim ve yakındaki kırtasiyecide mevcutmuş. Çeketimi giyip, çıktım aldım ve işe döndüm. Kızılay'da çalışmanın güzel bir tarafı da bu. Eylemler de ayağıma geliyor!

İhtiyacım olan oyma setini Ulus'ta buldum ama Ankarayıbilmez biri olarak, bir de işten çıkınca deli gibi aç olduğum için internetten sipariş vermeye karar verdim. O set gelince daha başarılı olacağımdan eminim.

Şimdilik bakim yapabilir miyim dedim ve dün ve bugün 2 tane yaptım. Aslında biraz daha puzzle yapıp, daha fazla sabır sahibi olmam gerek.
İlk iki deneme için bence fena olmadı yav.

Bunun üzerine çalışacağım. Amaç Divriği Ulu Cami motiflerini yapabilmek ö_Ö Hedef yüksek. Şimdilik blok, sonra oya gibi ince ince.


5 comments:

  1. Kafa da dağıtıyor mu, şöyle hiçbirşeyi düşünmeden ellerimle çalışmaya ihtiyacım var ama sanat sıfır bende :/ düz çizgi bile çizemem öhöm..

    ReplyDelete
  2. Dağıtıyor ama ben hemen bitsin istiyorum. Şu acelecilikten sıyrılamadım.
    Ancak silgi üzerine değil de kendi malzemesine yapmak farklı sanırım.
    Son gerçek ekipman siparişim gelsin.
    İstersen sana yapabilirim, ya da her kim isterse.

    Bu h.sonu bununla uğraşacağım.

    ReplyDelete
  3. Uzun bir aradan sonra tekrar Merhaba=)

    Ex libris inizi nerede yaptırdınız acaba? Türkiye'de bu işle uğraşan var mı?

    Şimdiden teşekkürler

    E.

    ReplyDelete
  4. Merhaba E.

    Ben etsy'den yaptırmıştım ve Türkiye'de de gayet iyi işler çıkaranlar var.

    Çalışırsam ben de olucam :P

    ReplyDelete