Tuesday, June 24, 2014

Donum Insani

Hayatimizda ne kadar cok insan var. Aileler (evliysek) degilsek bile kendi ailemizin dallanip budaklanan aileleri. Komsular. Is arkadaslarimiz. Gecici sure calistigimiz insanlar vs.
Bugun resmi bir belgenin inkilizcesini ararken internetten, tercumasyon sitesine denk geldim. Baktim ki, sitenin sahibi benim eskiden calistigim bir tercuman.
Mail attim hemen. Sevindigimi soyledim. Yavrulamis mi, nasilmis vs.
Hemen cevap geldi. Iyimis. Hala gelinle geziyorlamis ve gecen gun benden bahsetmisler.
Benim ona verdigim is ile su anki hayatini sekillendirmis. Mutluymus. Ustune sitedeki tercume edilmis her belge ucretsiz benimmis!
Yazarken bile gulumsuyorum.
Insanlarin hayatlarinda iyi anlamda boyle iyi etki sahibi olmak ne kadar keyifli. Tipki bir ogretmen gibi sevindim.
Iyiyi almak isteyene iyiyim de, kotu niyetli olanlara kotulugum olmustur. Benim de kizginliklarim, tahammulsuzluklerim var. Surusuyle! 
Ama zaman benden yana. Hayat bana hep adil. 
Bu bana iyi hissettirdi. Ben de iyi bir insanmisim. 
Hayatimda da sasece iyi insanlar olsun istiyorum. Amin bin.

3 comments:

  1. Allah iyilerle karşılaştırsın :) Ama kötüleri de çabuk fark edip hayatından çıkarma gücü versin!

    ReplyDelete
  2. Annemin duasidir bu!
    Ben bu konuda cok sansliyim aslinda. Bir insandan soguyunca mis gibi cikar hayatimdan kendiliginden. Ama bunu cozemedim yogun bir olumsuzluk mu hissediyorum da kisi uzaklasiyor, ya da hakikaten mi kendi yasamimi bu kadar kolay yonetebiliyorum :)
    Beni sevmeyen insanlar zaten aslinda benim vazgectigim insanlardir.
    Gidenlerin arkasindan uzulmem o yuzden.
    Ama yine de Mesnevi Cilt I terkim! Eheh

    ReplyDelete
  3. Ay büyük şans o, benim de sevmediğim ot burnumun dibinde biter bazen.. İnatla.

    ReplyDelete