Wednesday, June 25, 2014

Nostaljiya

Geberiyorum nostaljimden. Gecen haftadan beri 80-90lardan ne varsa yutuptan seyrediyorum ki ben vidyocu biri degilim.
Maykil Ceksin'la basladik. Liberyali kizi kutuphaneci anlamayan kac ergendik ki?

Bugun Rick Astley'nin Cry For Help (ama live olan) sarkisini 16 22 kere calmisimdir. Debbie Gibson da cabasi. Klibi film seyrediyormuscasina seyrettim. Su genc cicekleri cope atanda off cektim ehehe foolish beat
Simdi kalk burnuna dayanmis popolar haricinde bir klip seyret bakalim. Tell it to my heart! 
Rick napar ne der diye baktim sitesinden. Faal caliyor soyluyor. Sitesindeki tisortten isterim. 
http://www.backstreet-merch.com/stores/rick-astley/official_rick-astley_t-shirt_rick-and-roll_rick05.html
Sitesinde yer bulsam 'ben seni cok seviyorum' diye mesaj atacaktim ergenler gibi.
O sarkidaki sesinin tokluguna bayiliyorum. Ayrica kendisinin rekor sahibi oldugunu bugun ogrendim :( birlesikkrallik'ta ilk 8 singlei top10a giren tek solo erkekmis kendisi. Erkekkk!
Ayrica ben nevirgonagivyuap sarkisini da seviyorum. O zamanlari mi ozluyorum, regresyon mu bu ne ama keyfi cok. Kafasi simdi geldi yalniz! 

No comments:

Post a Comment