Wednesday, June 18, 2014

Sevgili Gunluk

Bugun ofis cok sicakti. Sogutucu arizasi aylardir devam ediyor. Eridik.

Eve donerken yine Meclis yakininda EgemenBagis'i gordum. Akrabasi olsa eski fotografina benzer degil mi? Benim baktigimi fark ettiginde siritmaya baslayan adama gayri ihtiyari kaslarimi cattim. Sonra kafasini cevirdi. 

Dondurma yiyerek ve koca kulakliklarla muzik dinleyerek yuruyen kizin arkasindan bakan adama da kaslarimi cattim. Guzel seymis bu. Toplumu kaslarimla duzeltecegim. Namuslu Kilicdaroglu'na da kaslarimi catiyorum burdan cati cati. 

Ankara'da hic fantastik seyler yasamiyorum. Ne bogucu. 

Valizimin sapini kopartmislar tasirken. Yenisini al, faturasini getir kopardigimiz valizle dediler. 

Artik etekle elbise ile dolasma vakti gelmis. Kumas pantolon da kar etmiyor. 

Bugun kendime bir kariyer hedefi koydum. Seneye bu vakitler netlesir diyorum. 

Stresim bitti, sinavlarim bitti. Bosluga dustum. Kitaplarim da bitti. Kargo bekliyorum. 

Dragon yarisina katilamadigim icin uzuldum. 

Insanlari anlayabilmek icin yeni arastirmalara basladim. Ben cozene kadar 2023te 3ncu Dunya Savasi cikacakmis.

Kardesimi bu sefer sinav icin odtune goturdum. Inanmak istemedim. Cok pis ve bakimsizdi. Her yeri ot burumus. Hacettepe'nin o harika bahcesi ile karsilastirilamaz. Topraga yedigim meyvelerin cekirdeklerini gomemedim kurakliktan. Soven sevgilime hemen haber verdim. Soven hisleriyle 'ne hale getirmisler okulumu!' Dedi. Bahcivan butcesini kesmisler. Ya da sadece gorunen yerler bakimli. Ben gorunen yerleri gormedim. 

Iste boyle sevgili gunluk. Baska zaman gorusmek dilegiyle. Saglicakla kal. J.

No comments:

Post a Comment