Sunday, June 22, 2014

Trafik

Hayat.
Uzun zamandir BK ile biraraya gelemedik. Ben hep yoldaydim cunku. Boyle boylr bunaldim artik yollardan. Bunaldikca yeni yollar cikti onume. E ben yine bir 2 hafta yok olmadan sevdigim beni gormek icin gelmeye karar verdi. Cuma sabah yola cikti, pazar geri gidecekti.
Aslinda akil kari degil 10 saatlik yolu tek gunde tek basina gelip, 1 gun sonra donmek. 
Cuma gunu 3 gibi aradiginda telefon bir degisik calmisti zaten. Hakikaten hissiyatimiz kuvvetli mi biz bagyanlarin?
Garip bir giristen sonra, sakin olmami soylediginde, aklima ilk gelen kaza mi gecirdi oldu. Evet. Onune cikan bir araca carparak durmus. Diger aracta 1 yarali varmis. Kendisi iyiymis.
O koca gunun ozeti bu. Abisi ile bulusup 58e yola ciktik. Gittik aldik kendisini. Yaralinin durumunun iyi oldugunu ogrenince rahatladik. Kendisini tek parca gorunce de rahatladik. Aldik getirdik o gece Ank'ya. 
Araba sanirim pert. Yarali 48 saatte sorun cikmazsa, ki 48 saat doldu, yarin taburcu. BK plani degistirdi. Ikimiz de yarin farkli cografyalara gidiyoruz. O henuz ise donmuyor. 
Bu sene cok fazla kotu haber aldik. Sene bitince kotu haber bitecek mi? Hayir elbette. 
Ama ilerde diyecegimiz su olacak, 2014 ne kotu bir seneydi be. 
Leylek Count: 21/2014. 
Kissadan hisse: yolu kontrol etmeden kavsaklara girmeyin, kavsaklara girerken hiz azaltin ve arkada bile olsaniz emniyet kemeri takin. 
Bir de gece 2 de bile polis radar kuruyor. Ben radardan sikayet etmiyorum, daha fazla gece radarimolsun ki, kurallara uyarak yasamayi ogrensin artik bu millet. 

5 comments:

  1. Çoook geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.

    ReplyDelete
  2. Çoook geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.

    ReplyDelete
  3. Çok geçmiş olsun :( Almanya'da her kavşakta ışık yoksa bile, kimin önceliği olduğunu gösteren bir tabela var, o da yoksa her zaman kavşağa sağdan girenin önceliği var, güzel uygulama, sen böylece 4 yöne değil sadece sağına bakıyorsun.. Bizde kavşakta ışık yoksa genellikle orman kanunları geçerli oluyor :(

    ReplyDelete
  4. Tesekkurler.
    Sansliymis benim adam cok sukur.

    ReplyDelete
  5. Turkler ne zaman kurallarin gerekliligine ikna olacak bilemiyorum. Senelerimi verdim yav.

    Cts gunu gidip BK'un arabayla vedalastik. Insallah perte cikar.

    ReplyDelete