Wednesday, July 9, 2014

Ankara'da Yasam Fasikul 8748962

Gittik, geldik, Ank az degismis ama cok degismis.
Sokaklarin pisligi devam ederken, Kizilay'da oy verip basimiza getirdigimiz Tasdelen agac koklerini kapatacak sekilde asfalt dokuyor. Hemen kaldirim calismalarina baslamis. O agaclar kuruyp gidecek!

Kapinin onundeki agaci kuruttu diye 3e adli lokantaya gitmiyorum ben. Birazdan da Cankaya beld arayacagim. 

Neyse, fuhus piyasasi iyice darbe almis. Yazdim mi ben bunu yav? 
169TL! Ile baslayan 'masaj' hizmetleri, 150 derken, en son 50 idi. Bugun artik pazarlik yapilabilsin diye limitleri kaldirmislar.  Eskisi gibi ad telefon no yazili kartlari atmislar yollara.

Havalar sicak. Serinken guzel oluyorsun Ank. 
At kestaneleri olmaya basladi. En secdigim agac artik at kestanesi agaci. Ank manolya vardi da biz mi koklamadik.
Ah Izmir fuarindaki koca manolya. 5 yasimdayken de ordasin, 50mde de ol, 150mde de. 

Atakule etrafinda insaat baslamis. Buyuk kampanya ile site kurmuslar. Kule size emanet demisler adina. Sonra ne olduysa artik, geri sayim sayacini 'surpuzler bozulmasin diye' kaldirmislar. 

Botanikin oraya yine bir insaat yapildi. Agac bitiyor memlekette, agac. Dogurmamizi istediginiz cocuklari nasil buyutecegiz? 
Ben biraz kizmisim bugun. Oysa kahkah geciyor benim gunler? 

5 comments:

  1. O kartvizitler bizim mahallede sebil :) En çok birine güldüm geçen gün: "Balıketli Travesti"

    ReplyDelete
  2. Ha bu aralar Ankara'dayım, yanlış anlaşılmasın, henüz Antalya'da o moda başlamadı :)

    ReplyDelete
  3. Ahaha cok komikmis.
    Demek talep varmis, arz etmisler.

    ReplyDelete
  4. Belediyeyi aradın mı ? Komşuyuz Fen işleri ile, pek rahat abilerdir.. Ankara değişik..
    Bir de Ankara beni mahvetti yazmışsın.. Aslında hep bir yerlerde görüyorum =) Ama Ankara'nın mahvettiklerinden biri olarak, bu kez daha canı gönülden selam vermek istedim..

    ReplyDelete
  5. Belediyeyi arayana kadar, o asfaltları ağaç kenarlarından kestiler.
    Ama şimdi Ana belediye ile yavru belediye birbiri ile çatıştığı için bazı ara sokaklar inşaatı yarım kalmış halde. Dövsem bana zarar! Neyse ki, Kumsal'da öğle yemeği haricinde o yollardan geçmiyorum.
    "hep bir yerlerde görüyorum" derken?

    ReplyDelete