Thursday, July 24, 2014

Ay yine mi?

Gittikce harap oluyor bu bina.
Soylentiye gore kiyamet yaklastikca bina daha da kotulesecekmis. Eh dogruysa kiyamet yakin. Depremle birlikte alt fotoda gordugunuz silindir alt kottaki hamamdan gelen buhar ile donermis. Su an donmuyor.
 
Bu kapi sifahane kapisi.

Bu asagidaki caminin kapilarindan biri. Yamuk oldugunu goruyoruz.
Ustte yamuklugu olcmek icin bir cihaz koymuslar. Eminim ilk kurduklarinda o silindir tamamen kapaliydi.
Yamuklugu gostermek icin bunlari cektim. Soz konusu kapidaki iki sutundan biri. Bunlar da donermis. Uzerlerinde donus yonlerini gosteren oklar var. Su an donmuyorlar.
Bu da digeri. Cok uzucu.
Guvercin.
Cift basli kartal. Doguya ve batiya bakan Selcuklu.
Ahhh. Cennet Kapi.
Doymadim hala. Detaylar.
Lotus cicekleri ve cennet tasviri. Ara Guler siyah beyaz cekmis. Bulabilene sevgiler.

Sonra da dun bindim trene. Trende kalabaliktik. Sabah donduk Ank'ya.

Gri ve sarinin uyumuna hastayim!
Ve ben bu sefer tatil icin yollardayim yarindan itibaren. Benjamin benimle geliyor.
Leylek yuttum bu sene yeminlen. Gonulsuz gidiyorum. Malezya eyirlans ile ucucaz bir sefer. 1 ay ses cikmazsa benden zaten haberlere cikariz! Ehe

No comments:

Post a Comment