Monday, July 21, 2014

Bir sakalar, bir sakalar!

Aman bir komikiz, bir komik. 
Sakasever ve hatta birbirimizi urkutmekten keyif aldigimiz ofis arkadasi bugun tatilden dondu. Biz cuma gununden hazirlanmistik.
Kendisi titiz ve cok duzenli bir arkadas. Benim onerim, masasinin uzerindeki her bir nesneyi kaplayip, yerine yerlestirmekti. Daha yakindan taniyan diger arkadas o zaman hastanelik olur dedigi icin, yuzeysel kaplama yaptik.
Deyvidhaselhof benim secimimdi. NCage olmazdi, RickAstley cok sevidigm :/
Boyle bir sey yaptik bu sabah. Erkenden geldik, 3 kisi farkli acilardan vidyo cektik. Kurumsal sirketimin kurallari geregi (oldugunu sanmiyorum boyle bir kuralin ancak baskisi yeter!) vidyoyu yayinlayamiyorum.
Sokerken yardim istedi, 3ncu de kalktik artik. Keh keh guluyorduk o vakte kadar.
Zaten her seyin duzenli olmasindan makasi zirt diye bulunca sokmek sorun olmadi. Izinden donus tarihimi yanlis soylucem ki bana birsey yapamasinlar. Ne fark eder her hafta gidiyorum, sonra geliyorum. Cok biktim yeminlen.  



2 comments: