Wednesday, July 30, 2014

Boracay

Ikinci duragimizdayiz.
Ruzgar ve tropik yagmur var, ki zaten gunes alerjili biri olarak mutsuz degilim. Bol bol yurumeye calisiyorum. Birazdan adaya gercek yasama gidecegiz. Fotograflar ancak donuste yayinlanacak. 

Tropik ada benim isim degilmis. Denemis olduk. Ksnsda'ya yerleseyim ben en iyisi. 

2 comments:

  1. Yaw Filipinlere gidiyoruz deseydin Boracay yerine Palawan'a gidin derdim, daha az turist, daha turkuaz deniz, daha samimi haller :) Ama yine de eminim güzeldir yaw.. Sabah aynen sana benzeyen bir hatunla durakta bekleştik, botları bile aynıydı, şaka gibi! Özletme yani ;)

    ReplyDelete
  2. Demedim mi?
    Valla bu kadar yoldan bikmis haldeyken, cok uzaklara gelmis olmak?!
    Burdan sonra KL var.

    Yav kim var bu dunyada benden baska bana benzeyen?

    Ben de ozledim. Tropik adada hayat super degilmis. Almanya'yi ozledim eheheh

    ReplyDelete