Wednesday, July 16, 2014

Matkap

Leylek sayisi:27!
Nerede gorulmus leyleklerin havada akbabalar gibi daireler cizdigi?! Sonra da tek bir leylegin kafam uzerinde ucmasi!? Sanirim artik yurtdisinda yasamaya baslayacagim.

Neysssse.

Gecen gun cok ayip bir sey oldu. BK gulmekten oldu, siz de gulun istedim.

Aktara gittik yemek molamizda. Aldik alacagimizi, kasada odeme yapiyoruz. Kasanin onunde incecik maskara kutusu gibi bir kutu var. Aldim elime, neymis bakayim diye. Uzerinde Hilti yaziyor ve sprey.
Allalalaaa dedim, sonra adama sordum, 'bu ne?'
Adam bir duraksadi. Bu guzel bir sey, keske ben de konusmadan once duraksayip dusunsem!
'Per... Performans icin' dedi ama aceleyle. Elinde kartlarimiz olmasa kacip gidecek. 
Ama ben hala ayni salak; 'hmm, cunku Hilti diyor uzerinde. Hani Hilti kompresorle calisir' sustum, ama nedeni su! Ukalalik yapmayayim. Bir bayanin Hilti gibi darbeli bir matkabi bilmesi vs. ugrasmiyim, dedim. 
Sonra, elimdeki hiltiyi birakip, kendi etrafimda turlar atip, beklerken, aklima geldi. PerformansspreyI!? 
Ciktik dukkandan. 

Acaba adam beni unutmus mudur? 
Ya da internette forumlara, sozluklere yazmis midir? 

5 comments:

  1. Şap alıcam ben de ama tahmin ettiğin nedenden ötürü değil hahahaha nazara iyi geldiği için :D Bu aktarlar çok maceralıkomikli yerler canım!

    ReplyDelete
  2. Bi' anlat yav, sap nazara nasil iyi gelirmis?

    ReplyDelete
  3. Yahu bilmez misin?! Şap en iyi nazar kovucudur, hatta hikayesi bile var; vakti zamanında bir adam varmış, öyle nazarı değermiş ki herkes ondan çekinirmiş. Adam iddialıymış nazar konusunda yani. Bir gün demiş ki etrafına bakın şimdi şu deveyi bakarak öldüreceğim, hakikaten şak düşmüş deve ölmüş (devenin de nesli tükendi böyle manyakların da diyeceğim geldi) Neyse ertesi gün yine bir deve kafilesi (sanırım hikaye arabistanda geçiyor, batıl inançların anamerkezinde) adam yine deveye odaklanmış ama deve düşmüyor, ne iş.. Meğerse deve yükü şap doluymuş yaaaa işte öyle. O nedenle şap kullanılır, alırsın aktardan atarsın cebine bişeycik olmaz, benim nazarı en çok değen dostlarımdan bile bu şap korumuştur beni, ufacık bir parça hep yanımda taşırım ;) Çok da inanırım efet

    ReplyDelete
  4. Hatta çörekotuyla şap birarada daha da iyi derler :D Sen aktarı al getir en iyisi.. Çörekotunu da severim valla poğaça üzerinde

    ReplyDelete
  5. Valla bilmiyordum. İyi oldu bunu öğrenmek. Bizim kıza alayım :D Daha ne kadar rezil olucam.
    Adama da "ay benim adam çok fena" der kaçarım. Adam madam yok!

    ReplyDelete