Thursday, July 10, 2014

Zehir

Zehirlediler beni! Hainler! Nankorler!!
Sabah gayet normaldim. Is yerinde yerim birseyler diye dusunup, ofise gittim. Aldigim unlu mamulu tirtiklarken birden midem bulandi. 
Sonra kramplar girdi, ah ne kramplar, ne kramplar. Boyle bir halsizlik, ki bunun bu sehre ozel olduguna inanmaktaydim.
4 litre yalan oldu. Hic bir seyi istemiyor canim.
Belki acikmisimdir, ondandir dedim. Ogle yemeginde betim benzim artti, kramplar da. Eczanede tansiyon olcturdum. 11-6. Degisik bir durum. 10-7 daimi.
Annemi aradim, nedir diye. Doktora git dedi. 
Gideyim de ne diyecegim bilemedim. 1 sene once verilen tedaviden kalan ilactan birisini aldim. 2 saat surdu. Kramp kramp. Bagirsaklarda bir partilemeler.
Ama ne ustten ne de alttan faaliyet yok.
Cok danz danz olunca aradim doktoru. Ulasmak 1 saat surdu. Kos gel deyince, kostum. 
Apandisitle ayni belirtilermis. Gormeden bir sey diyemezdim dedi. Benimle tipki kucuk bir kiz cocuguymusum gibi konusup, raporu, ilaclari basti. Tetkikle ugrastirmayacagim, belli besin zehirlenmesi dedi.
Antibiyotigimi biraz once aldim. 
Iyi huylu bakterileri de asagidaki partiye yolladim.
Kramp midede degilmis, bagirsaktaymis.
Ama gel gor bana orasiymis gibi geliyor. 
Halsizlik disinda bir seyim de yok.
Kitap okumak icin koca bir firsatim oldu.
Yasasin hayat! 
Her kriz bir firsattir. 

7 comments:

  1. geçmiş olsun :/ en berbat hissettiğim durum bu sıkça yaşarım:(
    ama kriz yönetimine bayıldım ;)

    ReplyDelete
  2. Ben de Fransizlar gibi haftada 4 gun calisma teklifinde bulunuyorum!

    ReplyDelete
  3. Geçmiş olsun. Sağlıklı günler dilerim.

    ReplyDelete
  4. Tesekkur ederim.
    Ilaclarin insanlarin dogal seleksiyonunu onledigi konusunda ne dusunuyorsunuz?

    ReplyDelete
  5. Burada anahtar sözcük sanırım doğal. Vücudun doğal dengesi şöyle ya da böyle bozulduğunda ilaçlar devreye girer. Buna bakarak doğru diyebiliriz, ilaçların diğer pek çok yan etkisinin yanında doğal seleksiyonu önlüyor olmaları da bir yan etki olabilir.

    Bence de önlensin zaten artık, insan daha ne kadar evrilecek, buna bir yerde dur demek lazım, zira gidişat hiç de iyi değil. :)
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Umarım ben okuyana dek geçmiştir... Tatilde annem de balık üstüne keçi sütü içmek suretiyle kendi kendini zehirledi ama hakikaten berbat bir durum mide krampları ve tansiyon düşüklüğü.. Çabuk toparlanmanı dilerim!

    ReplyDelete
  7. Gecmis olsun!
    Bu normal motoru bozma durumu segilmis. Berbat birsey.
    Soyle bir faydasi dokAndi bana; durumumla dalga gecen mudurum 2 gun sonra benden kotu hale gelmis zehirlenerek.
    Inancima tekrardan sahip oldum. O duruma dusmesine uzulmekle birlikte, adalet varmis dedim.

    ReplyDelete