Tuesday, August 5, 2014

Donus

Pek istemeyerek geldigim bu tropik adadan yarin erkenden ayriliyoruz. Planda buradan sonra, gecen sene Hidirellez'de diledigim Kuala Lumpur'a gitmek vardi. Ancak Bay Kus'un yeni muduru kendisinin yerine baskasini koyamadigi icin plani kirptik. Cok uzulmedigimi belirteyim. 
Cunku alerjim korkunc boyutlara ulasti. Niye gittin dersiniz; plani ben yapmadim ve sadece dahil oldum. Sevgilimi sevdigimden geldim.
Ne adayi bilirdim ne de adaya yazilan ve cok kez radyoda duyup dinledigim sarkisini. Adam meger bildigin Filipin, Boracay diyormus.
Kotu mu oldu diye dusunursek, cok degil. Hayatimin geri kalaninda bir parcasi olabilecegimi dusundugum tropik ada yasantisina uygun olmadigimi fiziksel kanitlarla gormus olduk. Oysa utu gorevi benim olacakti!
Denize bile girmeyebilirim bundan sonra. Ya da Dubai'de geceleri girerim. Cok net konustum.
Fotograflarla birlikte uzun uzun yazacagim yaptiklarimizi, yediklerimizi, gorduklerimizi. Ama kimse kimsenin ne yedigine karismasin, olur mu? 
Tatil scrap bookumun bir kismini dun aldigim yapistirici ile tamamladim. Bu gece de gerisini yapacagim.
Bu ada ne diger bloglarda yazdigi gibi ucuz ne de el degmemis. 3 sene sonra Ibiza kadar olmasa da, bir Koh Samui olur.
Donuste ucuslardan ikincisi! Malejya ahaha
Sizin tarihinizle (eheheh) 8 Agustos'ta yazmazsam ve ucak haberi varsa, o Turk benim. Blogumu ifsa etmeyin, rica ederim. 
Bu da size alerjik bacak. Doktorumun verdigi ilaclari bulursak aksam alicaz. Ben ettim siz etmeyin. 


No comments:

Post a Comment