Tuesday, August 19, 2014

Kitaplar...

Bu sene çok gezdim ve pek okuyamadım.

Kendimi zorlayıp da okumayı tamamlayamadıklarımı, bazılarını gerekçeleri ile aktaracağım.
Bu kitabın var oluş amacını anlayamadım ben. Ödül almasını hiç anlayamadım. 
Bu kitap, zorlasam bitiririm gibime geliyor. Kötü değil ama beklenmedik şekilde erotik öğe dolu :/
Alamanya'da aldığım kitap bu. Acele ettiğim için inceleme fırsatı bulamamıştım. Öykü kitabı.
Öykü sevmiyorum ben pek. Seyrettiğim filmlerin, okuduğum romanların sonunu hep kendim yazmama rağmen, öyküdeki belirsiz sonlar hoşuma gitmiyor. Yarısını okudum. Ancak öykü sevmeyince bitmedi. Biter ama bu da.
Bu yukarıdaki kitaplardan en çok Ah Bre Sevda... beni zorladı. Bana dünyada bir tek kendi aşkım gerçek sanırım.

10 1/2 Bölümde Dünya Tarihi ilginç ve komik başlamıştı. Sonra zorlandım yine.
Ancak Medusa'nın Salı hakkında bilgi almak en güzel yanıydı.

İlber Bey'e eskiden beri aşık olmakla birlikte, beklenti içine girdiğim için de bu kitabı tamamlayamadım.

Bu benim utanç tablom. Daha köşede, kenarda kalmış okunmamış kitaplar var biliyorum. Bunları toparladım kendimi utandırmak için.

Gözlerim kötüye gidiyor bence. Doktor sadece kuruluk olduğu için bunları yaşadığımı öne sürse de, geceleri kitap okumak benim için çok zor.
Bugün olduğu gibi yağmurlu geçerse hafta sonu 2 kitap okurum, vallaha bak. Çok da mesut olurum.
Bir bahtiyar...

Bu yazıyı, "aman bu kitaplar da pek kötüymüş" diye yazmadım. Kendimi utandırmak ve her kitabın da herkes için okunur olmadığını göstermek için yazdım. 
Benim okuduklarıma göre hareket eden bir kitlem de yok neyse ki!

No comments:

Post a Comment