Friday, August 15, 2014

Pasif Agresif Notlar

Bu siteyi yeni buldum ve icinde kendimi de buldum. 
Site icinde bahceye kakasini yapan kopeklerin sahiplerine, cicegini calan hirsizlara, gurultu yapan komsulara, yemegi calampn ofis arkadaslarina, ozetle herkese yazilan notklar var.
Ben de bu pasif agresiflerdenim.
Ama notu yazma kisminda useniyorum neyse ki.

Blogda, otelde gurultu yapan dugunculer Melo ve Gorkem'e yazmayi dusunup yazmadigim nottan bahsetmisim.
Gurultu yaptigini dusundugum ama tatile gittiklerinde onlar olmadigini anlayana kadar huzunlu ama kizgin not yazdigim ev sahibim de var.

http://www.passiveaggressivenotes.com/ 

Ben yazinsal bir insanim, sevgilime bile yaziyla anlatirdim kendimi eskiden. Degistim artik. 
Notlarin bazilari cok komik. Siteyi bastan sona okuma takintisina sahip biri olarak, bu defa uzunlari okumayi es geciyorum. TL;DR!

Ha bir de Izmir'de arabamin arkasina park eden bir fikirsize yazi yazmistim! Mahkemede goresecegiz! diye!

Birinde de, bir arabayi kurcalayanpas hirsiz gorup de, sokak isigini acip kacirdigim aracin uzerine yazi yazmayi dusunmustum ama vaz gecmistim. Ya da yazdim mi hatirlamiyorum.

Insan yaslandikca akillaniyor. Niye yaslilara aptallarmis gibi davraniyoruz bu durumda? 


No comments:

Post a Comment