Thursday, September 25, 2014

16

Bugun de Bursa'dayim.
2 saat boyunca kaybolduk sehirde. Tam da bu metrobus ya da adi her ne ise, yolu ikiye boldugu icin insanlar nasil karsiya geciyor diye kendi kendime sormustum ki, 2 saat anlamama yetti. Aciyla geciyorlarmis. Motorlu beyefendi ve beyefendi taksici olmasa biz ayni yollardan 3ncu kez de gecerdik.
'Ulasan Bursa' slogani otomobil icin gecerli olmayabilir.

Gece yine sanciliydi. Olum haberlerinden oncedir uyku duzenim kaotik.
Dun de yeni bir otelde yattim. Oda boya kokuyordu. O kadar yeni.
Boya kimyasallarina mi alerjim var ya da 'gec yedigimde rahatsiz oluyorum' esigim mi yukseldi. 
Simdi divandayim ve hastayim.
Korkunc bir Bursa manzarasi.

Ben buraya 2nci kez geliyorum. Ikisi de istedigim gibi olmadi. Bogaz agrisi, burun akintisi olmasaydi, farkli olacakti eminim.
Odama gelmis biri sIkIlmIs, biri dilimlenmis, biri de butun olan limonlarimi tuketecegim. Sabah ola hayrola.

Hala 'ay bu sene ne cok gezdik' diyen varsa, kapisalim :))

Tukendim, beden kaldirmiyor artik. Her sabah gozlerimi acarken 'ben dun nerede yatmistim?' diye dusunuyorum. Ain't no sunshine oldum beaa ya da otellerin ....

4 comments:

  1. "dün nerde yatmıştık" kadar kendimi kaybetmek istiyorum,mümkünse kendimi hiç bulmamak istiyorum...umarım limonla geçecek kadar hastasındır...

    ReplyDelete
  2. Ya sen direkt bizimkilerde kalsana, hem çok sevinirler, hem de valla en güzel otelden daha rahat edersin, manzara da süper, mis mis.. Çok ciddiyim, haber ver mutlaka önceden bi dahaki sefere!

    ReplyDelete
  3. Sevgili C,
    burnum ve gözüm akıyordu ve o halde gitmek ne kadar doğru olur :D gerçi beni Türk doktorlarına emanet edin ama branş farkı var :D
    Aslında, sabah belli oldu Bursa'da kalacağımız. Öğlen yola çıktık.
    Ama Bursa'yı detaylıca gezmek istiyorum. Belki bir dahakine birlikte ?

    ReplyDelete