Tuesday, September 16, 2014

Ba Da Na

Biz ailecek hicbir evde icinde badana yaptiracak kadar uzun sure oturmadik.
Bu lanet, anne tarafindan diye dusunurdum hep. Zira Ankara'yi yetiskin aklimla gormeden evvel bir suru semtin adini sayardi "surada oturduk, burada oturduk".

Anne - baba ayrildi ve annem bu evde 5 seneyi doldurdu.

Artik duvarlara bakip, "hmm sildirsek mi?" diye sorarken, badana karari alindi anne tarafindan. Baktim badanaci da ayarlanmis.

2-3 senede bir tasinan bir ailenin Dkl'de 5 senede 4 ev degistiren bir evladi olarak, urkmedim degil. Ev kucuk, esya cok. Bu konuda yarisacaksak, soyliyim evde 2 bulasik makinasi, 1 adet klima ve dis unitesi (dolapta duruyor), 2 utu masasi, 3 utu ve boyle uzar gider, burdan koye yol olur esyalar.

Ustune ben de batil itikatlarimi yasanan tum olumlerle gomdugum icin, badana da bahane oldu. Ortada ne kristal kaldi ne de yari degerli tas. Buda heykellerim kayip. Feng shui zimbirtilarim kutularda. 

Ev kismen ferahlandi. Cunku henuz bitmedi. Evin icindeyken evde degisiklik yapmak 2 senede bir ev tasimaktan iyiymis. Ama ben ikinciyi tercih ederim. 

Koku kafa yaparsa Ankara'nin baglarini calar calar oynarim. 

Diyorum ki esyalarin bir kismini free cycle yapsam ama birkacini da cuzi fiyatlara satsam. Nasil olur? 

7 comments:

  1. Köyde ki evimizi bu yaz ben boyadım,annem badanayı görünce ankarada ki evini boyamam
    da ısrar etti:)Ankara da ki evimiz
    tam da sizin anlattığınız gibi,her şeyden ikişer,üçer:)
    kolay gelsin...

    ReplyDelete
  2. İki tane bulaşık makinesini anladım da üç tane ütü neye? Merakımı bağışla. :)

    ReplyDelete
  3. Çok teşekkür ederim.

    3ncü ütü; şöyle ki, "ya belki birine veririz, belki işe yarar" kafası ile evde kalmış.

    2nciler genelde benim Doğu Anadolu'dan getirdiğim eşyalar.

    işin sinir bozucu tarafı, iki gün önce çöpe attığım plastik şişelere dün ihtiyacım olması. İşte böyle böyle çöp kadın olma yolunda ilerliyorum. Annem de benden geri kalmıyor.
    Ama Ankara Free Cycle üyesiyim. Eşyaları uzaklaştırmak lazım.

    Less is More!

    ReplyDelete
  4. free cyle da satış da iyi fikirler bence... hala işe yarar şeylerin el değiştirmesi sevdiğimiz şeyler. bence sen bunu işyerinde bir organizasyonla çözersin. o da olmadı, hazır geziyorken arabanın bagajına at eşyaları, tepeye de bir megafon al sana Jardzy pazarlama :P

    ReplyDelete
  5. Ohhh en güzeli valla az eşya, sıfır zımbırtı oh ferahkık beyaz falan süper.. Güle güleoturun yenilenmiş eski evinizde! :) Bu arada bizimkiler sizin ordaki evi satıyorlar, çatı değil ama :( Aklıma geldin. Ananemin evi ise eşyalarıyla aynen duruyor, dokunamıyoruz, ana ocağı....

    ReplyDelete