Saturday, September 20, 2014

Cop Kadin ve Kesif Siseleri

Bizim kiz gecen gun 1 yasini doldurdu.
Balkonda beni gorunce attigi ciglik ve kapidan kosarak beni karsilamasi ile bir acaip olmustum.
Kendisine elceyizlerimle birseyler yapmak istedim.

Cok guzel buyuk seffaf bir plastik siseyi sicak suda amorfik hale getirdikten sonra, cay kavanozunun kapagini kirdim.

Sonra kizin kucuk su siselerinden getirdi annem. O gelene kadar cam kiriklarini temizledim tabi.

Evde elimi nereye atsam oje cikiyor. Oje hep ayni ya nude ya da kirmizi/bordo. Icimde bir vamp olmali. Evet, bunu bana soyleyenler olmustu. Hem cop hem de vamp bir kadinim.

Neyse, yesil renkte tonik kullanayim dedim sivisi icin. Maalesef tepkimeye girdi. Su an kapak kurusun ki, tam yapissin diye bekliyorum.

Evde neler varmis arkadas. Evdeki 3 sifonyerden o kadar cok kalem cikti ki, hakikaten burdan Kizilay'a yol olur, cift yon.
Kiyafet cekmecelerinde neden kalem var? 

Icine bakmaya korktugum bir cd cantasi var. O biraz beklesin. Evden 5 tane de olsa oje sisesi atmanin mutlulugu bambaskaymis.

Iste benim ilk kesif sisem.

Isteyen olursa yaparim, yollarim. Evde malzeme cok. Boyle bir sise de kullanmicam, soz.


5 comments:

  1. Ellerine sağlık, sen ne güzel bir teyzesin yaaaa. Şanslı yeğene mutlu musmutlu yıllar!

    ReplyDelete
  2. Bugun yas gunu kahvaltisinda ananesi, teyzesi ve kendisi kot gomlek giydik. Anasina da alicam.

    Ve gercekten oynuyor siseyle. En guzeli de o yorgunlukta, o kadar kisi (anne, baba, anane, babaanne) arasinda bana geldi basini yaslamak icin.
    Cok guzelmis cocuk.

    ReplyDelete
  3. Bir yumuşama mı hissediyorum sende bu mevzuuya dair? E en güzel çocuk da kardeşin çocuğudur tabii ki :D

    ReplyDelete
  4. Cok degisik bir his. Kapida karsilayip boynuma sarildi bugun mesela. Babasina yapmiyor, aramizda kalsin. Nasil yumusamam :))

    ReplyDelete