Tuesday, September 30, 2014

Eylul Fancy Box

Ben hala Eylul yazimi yazamadim.
Kutlamalar devam ediyor zira.
Gecen ay kendime hediye ettigim Fancy kutusu geldi dun. Bugun gostereyim dedim. Pismanim.

Icinde 'ise donme vakti geldigi icin heyecanlanmalisin' diyor. Ben isten kacmak icin raporluyum oysa ki.
Isten kacmiyorum da, insanlara bulastirmayim ve dinlenmeden gecmez diye aldim rapor. Evde, kizla tepisiyorum. Sevginij bedeli agirmis. Tepemden inmiyor!

Neyse, bu nedir derseniz. Aylik uye olunabilen bir hediye kutusu. Turkiye'de makyaj malzemelisi var. Benimki Ameriklerden geldi. Pffff
Bu kutusu. En sevdigim renklerden biri sari.
Bu da icerigi. Hic bir isime yaramayacak zimbirtilar. 
Bu devirde mouse pad kullanan var mi hala yahu? Hayal kirikligim korkunc. Kirtasiye severim de, boylesini degil. 

7 comments:

  1. Beeen mouse pad kullanıyorum hala işyerimdee :)Lütfen aşşağılamayalım ped kullananları. Ameriklerden gelmişmiş hem de, hıh. :D

    ReplyDelete
  2. Görükmüyo kırtasiyeler. Fincan mı o?

    ReplyDelete
  3. Small mu large mı ? Resimdeki bana pek bir içi dolu gibi geldi. Bazılarına çok süper clutch çantalardan ya da güneş gözlükleri göndermişler, ne biliyim ya, bir ara düşünüyordum, vazgeçtim.

    ReplyDelete
  4. Kitapsizcim, bende fark yarattin. Eheh
    Adres ver mauspet senin olsun.

    Fermina'nim, evet fincan. Uzerinde de fincenin karti var. Ruj izi ve onu open Mr.P.
    Benim rujla isim olmaz. Surunce ospu gibi oluyom.

    ReplyDelete
  5. Bayansilvia, bu standart sanirim.
    Ben de icinden hakkaten gozluktur, coraptir boyle hakikaten fensi seyler cikar diye umit etmistim.
    Sanirim konseptli olanlardan denemek lazim. Ayin ortasinda verilen siparis bir sonraki ayin ilk haftasi yollaniyor. Cok yolunu gozledim. Ofisvansitora gitsem daha iyiydi.
    Bir de, mystery box elde kalanlarin dagitildigi kutulardanmis diye anladim ben. Bu isi Turkiye'de yapsam alanim olur mu?

    ReplyDelete
  6. Böyle bişi yapacak olsursan lütfen başı çeken ve gerekli gereksiz tüm fikirlere koşturan Silvia'ya haber verebilirsin, destek olurum :D:D:D:D

    ReplyDelete
  7. Ehehe

    Girişimlerde bulundum da, ilgili kişiye ulaşamadığım için havada kaldı.
    Partnerlerim de hazır. Belki olur. İlk müşteriye %10 indirim! :D

    ReplyDelete