Monday, September 22, 2014

Yunan İşi Bir Problem*

*A Greek Type of Problem
BB beni zehirleyince, hafta sonu da dinlenmek ile geçti. Ben de Festival kanalına yüklendim elbette.

Bu filme denk geldim. Fransız filmleri genelde Türk izleyicisi için kopuk kopuktur ya (bana öyle en azından), bu beni çok eğlendirdi.

Bir anne ve 4 erkek evladının Yunanistan'daki bir tatili diye özet geçeyim. Filmin ne konusunu ne sonunu anlatmayacağım.

Ben de doğurmak isteseydim böyle 4 tane erkek doğurmak isterdim sanırım. Sirtaki yaptıkları sahne çok güzeldi. Zaten mekan bizim memleketin karşısı, deniz aynı deniz.

Aklımda kalan şu oldu: insanlar tek çocuk yapmamalı. Propaganda yapmıyorum aman ha! Ancak küçük kardeşim olmasaydı hayatım olumsuz şekilde farklı olabilirdi. 
741
Bir de oğlan analığı evrenselmiş. Eyvah eyvah.

4 comments:

  1. Fargo diye bir dizi izliyoruz, tavsiye ederim, lakin ordaki şapşal polis memuru meğerse Tom Hanks'in oğluymuş! Aman allam adamın bizim yaşlarda oğlu varmış ama daş gibi, bu yukardaki afişte de sadece ananın taşlığı dikkatimi çekti.. Oğlan doğurmak kadına yarıyor mu nedir, ben kız doğurdum diye göçtüm ayol.

    ReplyDelete
  2. Biz 3 kardesiz ama kucugu bana arkadas.
    Tek buyumek zor olmali :))) 1i doguran digerlerini de dogurur!
    Bana demesi kolay tabi

    ReplyDelete
  3. Gozlerim asiri bozuk oldugu icin ekrandan dizi cok zor geliyor ama bakayim.
    Kadina ben de cok dikkatli baktim plajda, terasta boyle frikikci sapiklar gibi. Yok, oyle boyle degil. Ama gercek hayatta oglu mu vardir kizi mi bilmiyorum.

    ReplyDelete